W Japonii Volkswagen prezentował Cross Coupe jako hybrydę typu plug-in, składającą się z benzynowego silnika TSI i dwóch jednostek elektrycznych. W Szwajcarii miejsce benzyniaka zajmie turbodiesel, który ma sprawić, że crossover będzie jeszcze oszczędniejszy.
Według danych producenta średnie zużycie paliwa wynosi 1,8 l benzyny na 100 km. Łączna moc układu to 306 KM. Volkswagenem Cross Coupe Concept można zatem pojechać także dynamicznie. Auto ważące 1 858 kg z łatwością rozpędzi się do 220 km/h, osiągając pierwszą „setkę” w 6,5 s. Wyłącznie na napędzie elektrycznym samochód może pokonać dystans do 45 km, nie przekraczając 120 km/h.
Volkswagen Cross Coupe nie ma szans na produkcję seryjną w najbliższej przyszłości.
Galeria zdjęć
VW Cross Coupe Concept jako hybryda TDI
VW Cross Coupe Concept jako hybryda TDI
VW Cross Coupe Concept jako hybryda TDI
VW Cross Coupe Concept jako hybryda TDI
VW Cross Coupe Concept jako hybryda TDI