Pomijając już kwestię ekonomicznej jazdy, hamowanie silnikiem jest dużo bezpieczniejsze - zawsze można przyspieszyć w razie awaryjnej sytuacji! Poza tym w ten sposób wspomagamy pracę hamulców.Reddy> Montowanie skomplikowanych systemów zawieszeń do aut mających być w założeniu popularnymi to nieporozumienie. Taki samochód jako nowy jest drogi w zakupie, a jako używany - kosztowny w serwisowaniu. Poza tym mechanizmy z mniejszą ilością elementów ruchomych są bardziej trwałe.warp> W ogłoszeniach z autami używanymi czasem jako zaletę wymienia się fakt, że auto użytkowała kobieta - być może w domyśle, że auto było mniej katowane. Rozmawiałem z kolegami i wszyscy byli zgodni - żaden z nich nie kupi auta od kobiety. Są zaniedbane pod względem technicznym.Ich właścicielki do serwisu jeżdżą dopiero wtedy, gdy już coś się urwie. Medium> Protestuję przeciwko zmasowanej akcji świecenia światłami przez całą dobę! W pełni się zgadzam, że pojazd oświetlony jest lepiej widoczny w zachodzącym słońcu, ale moim zdaniem taka akcja wprowadza zamęt na drodze - w efekcie na drogach mamy lepiej widocznych "oświeconych" i pośród nich (np. w kolumnie) gorzej widocznych "ciemnych". Teraz kierowca jadący zgodnie z prawem bez świateł jest bardziej obarczony ryzykiem wypadku niż jeszcze kilka lat temu, kiedy nikt nie włączał świateł poza warunkami określonymi w kodeksie. Zatem zamiast włączać światła na siłę - zawsze i wszędzie - proponuję propagować "włączanie mózgu", czyli myślenie za kierownicą!