Niewiele brakowało, aby na pierwszym miejscu w klasyfikacji konstruktorów znalazł się team McLarena. Brytyjska ekipa liczy, że tym razem to oni będą najlepsi. Nowy pojazd zespołu oznaczony symbolem MP4-21 ma doprowadzić do wymarzonego mistrzostwa. Przedsezonowe testy na hiszpańskich torach w Jerez, Barcelonie oraz Walencji pomimo pewnych, nieodłącznych w tym okresie przygotowań, problemów technicznych, przyniosły zadowalające rezultaty.Po utracie w połowie ubiegłego roku strategicznego sponsora Westa brytyjska ekipa oczekuje teraz na markę Vodafone, która na jej pojazdach pojawi się w sezonie 2007. Od Grand Prix Węgier 2005 największą powierzchnię reklamową na McLarenach zajmuje Johnnie Walker. Sylwetka "Jasia Wędrowniczka" przez cały bieżący rok obecna będzie na bokach bolidów Räikkönena i Montoyi. Jeden z najsłynniejszych producentów szkockiej whisky wraz z czołowym teamem wyścigowym propagują akcję pod hasłem: "Pij rozważnie. Alkohol to odpowiedzialność". Właściciel marki Johnnie Walker, firma Diageo, chce w ten sposób przekazać odbiorcom Formuły 1 ideę odpowiedzialnego picia, zmieniając ich postawy wobec nadmiernego spożywania alkoholu oraz picia i prowadzenia samochodu.