W tekście umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Ford Kuga — rozbudowana gama silnikowa

Bazowym silnikiem w ofercie jest benzynowy 1.5 EcoBoost. Generowana przez niego moc 150 KM i 240 Nm momentu obrotowego wystarczą do sprawnego przemieszczania się kompaktowym SUV-em (9,5 s od 0 do 100 km/h). Ta jednostka oferowana jest ze skrzynią manualną i napędem na przednie koła. Dla bardziej wymagających przygotowano klasyczną hybrydę o mocy 190 KM, która będzie oszczędniejsza (5,4 l/100 km wg WLTP) i łatwiejsza w prowadzeniu dzięki automatycznej skrzyni (eCVT). Ponadto może być wyposażona w napęd AWD.

Sprawdź cenę

Ford Kuga – jedzie z prądem

Na szczycie oferty silnikowej znajduje się hybryda plug-in o mocy 225 KM. W tej specyfikacji dostajemy bardzo dobre osiągi (9,2 s do 100 km/h) przy oszczędnym zużyciu paliwa (1,4 l/100 km z pełną baterią lub 6,5 l/100 km bez ładowania jej z zewnętrznego źródła). W trybie czysto elektrycznym można poruszać się z prędkością do 135 km/h na dystansie do 56 km w cyklu mieszanym i 88 km w mieście (wg WLTP). Naładowanie akumulatorów o pojemności 14,4 kWh z gniazdka 230 V zajmuje około 4 godzin. Ta wersja w standardzie ma automatyczną skrzynię biegów, która podwyższa komfort jazdy.

Sprawdź cenę

Ford Kuga — elegancki i rodzinny SUV

Stylistyka nadwozia nawiązuje do designu innych, najnowszych modeli marki, ale zachowała indywidualny charakter. Kuga ma lekko zaokrąglone nadkola, a jednocześnie nosi sportowe geny, dzięki wąskim reflektorom zachodzącym na maskę oraz dużej atrapie chłodnicy. SUV charakteryzuje się również przestronnym wnętrzem dla pasażerów. Do tego wygospodarowano pakowny bagażnik o pojemności 441-645 l (w zależności od ustawienia tylnej kanapy). Obecnie Kugę można nabyć na atrakcyjnych warunkach z sumą korzyści do 16 000 zł. Dostępne są także niskie raty dla firm. Rekomendowana przez producenta wysokość raty zaczyna się od 1 199 zł netto miesięcznie, a w przypadku Kugi FHEV od 1455 zł netto.

Sprawdź cenę