W pierwszym półroczu 2025 roku Lexus poprawił swój wynik sprzedaży aż o 7%. Od stycznia do czerwca klienci w tym regionie kupili 44 213 samochodów, a udział marki w rynku premium utrzymał się na poziomie 2,5%. Zdecydowana większość nabywców, bo aż 95%, wybrała nisko- lub bezemisyjne napędy. W Europie Zachodniej (łącznie z Polską) Lexus sprzedaje już wyłącznie modele zelektryfikowane.
Sprzedaż marki w Europie napędzają crossovery i SUV-y. Po raz pierwszy najpopularniejszym modelem Lexusa w tym regionie jest LBX. Miejski crossover w okresie od stycznia do czerwca 2025 roku sprzedał się w liczbie 14 757 egzemplarzy. Numerem dwa marki jest NX z wynikiem 13 607 sprzedanych egzemplarzy. Klienci najchętniej decydowali się na wersję NX 450h+ z wydajną i dynamiczną hybrydą plug-in. Takich aut sprzedano 7198 – to najlepszy wynik spośród wszystkich Lexusów z możliwością ładowania z gniazdka. Pełna hybryda NX 350h osiągnęła wynik 6271 sprzedanych aut.
Za modelami LBX i NX uplasował się reprezentujący segment C-SUV Premium Lexus UX z wynikiem 4703 sprzedanych aut. Na samochody z hybrydą piątej generacji zdecydowało się 3750 kupujących, a 953 auta to UX 300e, czyli elektryczny crossover z baterią o pojemności 72,8 kWh. Najpopularniejszym autem elektrycznym marki w Europie pozostaje model RZ. Komfortowy SUV, który oferowany jest w dwóch wariantach mocy (204 KM i 313 KM), osiągnął sprzedaż na poziomie 2521 egzemplarzy.
W pierwszej połowie roku klienci kupili 4229 egzemplarzy Lexusa RX. Najczęściej wybieranym napędem była hybryda plug-in – 1993 sprzedane auta to RX 450h+. Pełne hybrydy (wersje RX 350h i RX 500h) to 1686 sprzedane auta. Lexus ES utrzymał status najpopularniejszego modelu z klasycznym nadwoziem z wynikiem 2144 sprzedanych egzemplarzy.