Łączna kwota za jaką sprzedano eksponaty sięgnęła 1,4 miliona funtów (ok. 6,9 mln zł). Najdroższym motocyklem okazał się być Vincent Black Shadow z 1952 roku, którego sprzedano za 113 500 funtów (ok. 560 000 zł). Maszyna brała między innymi udział w 24-godzinnym biciu rekordu prędkości na torze Montlhery we Francji.

Co prawda producentowi nie udało się osiągnąć zamierzonego celu, ale motocykl i tak pobił osiem rekordów. Stało się to między innymi za sprawą tego, że bez przerwy przez sześć godzin mknął z prędkością ponad 100 mil na godzinę.

Oprócz tego, na sprzedaż wystawiono Indian Model F z 1914, który należał między innymi do Steve'a McQueena, a także Brough Supersior SS80 z 1931 roku.

Historia SS80 jest bardzo ciekawa. Na początku był to motocykl z wózkiem bocznym i służył policji w Ipswich, a później przerobiono go na zwykły motocykl i wystawiony jako nagroda w loterii charytatywnej w 1972 roku. Los kosztował wtedy 50 pensów. Indian McQueena został sprzedany za 32 200 funtów (ok. 160 000 zł).

Na sprzedaż wystawiono także 30 motocykli, które były własnością brytyjskiego piłkarza Clifforda Jonesa. Łączna kwota, którą za nie otrzymano to 175 tysięcy funtów. Dodatkowo, za łączną sumę 10 tysięcy funtów sprzedano dwa kaski Akai Yamaha, w których jeździł Barry Sheene.

Sheene był zawodnikiem MotoGP i jeździł w klasie 500 ccm. W 1976 i 1977 zdobył tytuły mistrzowskie, a za swoje osiągnięcia został odznaczony Orderem Imperium Brytyjskiego. Z ciekawych eksponatów sprzedano także motocykl Indian Model B o pojemności 682 ccm za 20 700 funtów, motocykl MotoGP Yamaha TZ500J z 1982 roku należący do Mistrza Świata - Fausto Ricciego za 35 650 funtów, a także fabryczny prototyp MV Agusta F4 przygotowany do wyścigów endurance za 23 tysiące funtów.