{ "size": { "height": 724, "bytes": 249125, "width": 1024 }, "caption": "V-Strom 1000 XT w najładniejszym malowaniu", "publicationId": { "ocdn": "da9ec9534141d78f3770399fc9043334", "type": "ocdn", "ocdnExt": "jpeg" }, "uuid": "2d41df92-6815-5056-ba4b-1e9ac613a6eb", "contentSources": [ { "idref": "8610981d-049a-5db9-b08c-33751e103483", "name": "Materiały prasowe", "uuid": "8610981d-049a-5db9-b08c-33751e103483" } ], "available": { "start": "2017-12-15 00:00:00+0100" }, "url": "http://ocdn.eu/images/pulscms/OWI7MDA_/da9ec9534141d78f3770399fc9043334.jpeg", "copyright": { "idref": "2b35b4d7-82b3-558d-9113-baf20dc8f8bb", "uuid": "2b35b4d7-82b3-558d-9113-baf20dc8f8bb" }, "asyncAdSlot": null } V-Strom 1000 XT w najładniejszym malowaniu
V-Strom 1000 XT w najładniejszym malowaniu

Nowy V-Strom 1000 XT to pojazd bazujący na znanym od kilku sezonów DL1000. W wersji o większych predyspozycjach do jazdy złymi drogami, zmiany objęły przede wszystkim koła (aluminiowe zastąpiono szprychowymi), układ hamulcowy (nowe komponenty elektroniki sterującej), a silnik spełnia normę EU4.

{ "size": { "height": 724, "bytes": 163272, "width": 1024 }, "caption": "Nowy V-Strom 650 w wersjach zwykłej i XT. Czy zmiany stylistyczne przypadły Wam do gustu?", "publicationId": { "ocdn": "dc81743613aae82c8a6df2a801d1dd0a", "type": "ocdn", "ocdnExt": "jpeg" }, "uuid": "e893d0df-a60b-5f21-942a-6fb4b2a6838a", "contentSources": [ { "idref": "8610981d-049a-5db9-b08c-33751e103483", "name": "Materiały prasowe", "uuid": "8610981d-049a-5db9-b08c-33751e103483" } ], "available": { "start": "2017-12-15 00:00:00+0100" }, "url": "http://ocdn.eu/images/pulscms/Mzg7MDA_/dc81743613aae82c8a6df2a801d1dd0a.jpeg", "copyright": { "idref": "2b35b4d7-82b3-558d-9113-baf20dc8f8bb", "uuid": "2b35b4d7-82b3-558d-9113-baf20dc8f8bb" }, "asyncAdSlot": null } Nowy V-Strom 650 w wersjach zwykłej i XT. Czy zmiany stylistyczne przypadły Wam do gustu?
Nowy V-Strom 650 w wersjach zwykłej i XT. Czy zmiany stylistyczne przypadły Wam do gustu?

Suzuki V-Strom 650 otrzymał nową sekcję przednią, przypominającą wersję litrową. Kierowca znajdzie trójstopniową kontrolę trakcji, nowy aluminiowy wahacz. W silniku zamontowano 10-punktowe wtryskiwacze oraz rozrząd i tłoki z modelu SV650. Pozostawiono analogowy prędkościomierz, wspomagając go elektronicznym panelem informacyjnym.

W standardzie znajdziemy gniazdo 12V, oraz regulację wysokości szyby.

{ "size": { "height": 682, "bytes": 203866, "width": 1024 }, "caption": "Suzuki GSX-S750. Nie możemy się go doczekać w redakcji...", "publicationId": { "ocdn": "c586025440162d0fcda11e1d883b8579", "type": "ocdn", "ocdnExt": "jpeg" }, "uuid": "0fbb2619-3f74-55d1-bedb-e02227ce829a", "contentSources": [ { "idref": "8610981d-049a-5db9-b08c-33751e103483", "name": "Materiały prasowe", "uuid": "8610981d-049a-5db9-b08c-33751e103483" } ], "available": { "start": "2017-12-15 00:00:00+0100" }, "url": "http://ocdn.eu/images/pulscms/ZmU7MDA_/c586025440162d0fcda11e1d883b8579.jpeg", "copyright": { "idref": "2b35b4d7-82b3-558d-9113-baf20dc8f8bb", "uuid": "2b35b4d7-82b3-558d-9113-baf20dc8f8bb" }, "asyncAdSlot": null } Suzuki GSX-S750. Nie możemy się go doczekać w redakcji...
Suzuki GSX-S750. Nie możemy się go doczekać w redakcji...

Kolejną nowością z Suzuki jest GSX-S750 bazujący, tak, jak poprzednik (GSR750) na sportowym, GSX-R750. Na potrzeby dynamicznej jazdy miejskiej, zaadaptowano do niego zaawansowaną kontrolę trakcji, znaną już z GSX-S1000, radialne zaciski hamulcowe i solidny widelec upside-down o średnicy 41mm. Agresywny design przypomina większego brata i co tu dużo mówić, wygląda wyśmienicie. Już nie możemy się doczekać egzemplarza testowego:)

{ "size": { "height": 683, "bytes": 130209, "width": 1024 }, "caption": "Jedna z najciekawszych zapowiedzi: Suzuki GSX-R125", "publicationId": { "ocdn": "d0ffec95d9306424f54a9dd160ea429c", "type": "ocdn", "ocdnExt": "jpeg" }, "uuid": "3b7d6550-d07e-573c-a030-9230083e4b35", "contentSources": [ { "idref": "8610981d-049a-5db9-b08c-33751e103483", "name": "Materiały prasowe", "uuid": "8610981d-049a-5db9-b08c-33751e103483" } ], "available": { "start": "2017-12-15 00:00:00+0100" }, "url": "http://ocdn.eu/images/pulscms/ZTQ7MDA_/d0ffec95d9306424f54a9dd160ea429c.jpeg", "copyright": { "idref": "2b35b4d7-82b3-558d-9113-baf20dc8f8bb", "uuid": "2b35b4d7-82b3-558d-9113-baf20dc8f8bb" }, "asyncAdSlot": null } Jedna z najciekawszych zapowiedzi: Suzuki GSX-R125
Jedna z najciekawszych zapowiedzi: Suzuki GSX-R125

Jedną z najciekawszych informacji jest zapowiedź, że wiosną do sprzedaży trafi GSX-R125. Ma mieć najlepszy stosunek ceny do osiągów w klasie. Wygląda świeżo, nieco filigranowo ale i agresywnie. Nie wyprze się także podobieństwa do większych modeli serii GSXR. Będzie dysponował układem ABS, reflektorem wykonanym w technologii LED, ciekłokrystalicznym wyświetlaczem a uruchomienie ma się odbywać "bezkluczykowo". Szkoda, że zdecydowano się na konwencjonalne zawieszenie przednie i zaciski hamulcowe umieszczone tradycyjnie...

{ "size": { "height": 682, "bytes": 140371, "width": 1024 }, "caption": "Silnik z MotoGP i optymalizacja podzespołów - mamy nadzieję, że warto będzie czekać...", "publicationId": { "ocdn": "a6f0d9711c414aa8395d93056fb6f95f", "type": "ocdn", "ocdnExt": "jpeg" }, "uuid": "4b884a12-ec4d-556e-beec-9767ffa25708", "contentSources": [ { "idref": "8610981d-049a-5db9-b08c-33751e103483", "name": "Materiały prasowe", "uuid": "8610981d-049a-5db9-b08c-33751e103483" } ], "available": { "start": "2017-12-15 00:00:00+0100" }, "url": "http://ocdn.eu/images/pulscms/NDI7MDA_/a6f0d9711c414aa8395d93056fb6f95f.jpeg", "copyright": { "idref": "2b35b4d7-82b3-558d-9113-baf20dc8f8bb", "uuid": "2b35b4d7-82b3-558d-9113-baf20dc8f8bb" }, "asyncAdSlot": null } Silnik z MotoGP i optymalizacja podzespołów - mamy nadzieję, że warto będzie czekać...
Silnik z MotoGP i optymalizacja podzespołów - mamy nadzieję, że warto będzie czekać...

Na koniec kilka informacji o nowym GSX-R1000. Sinik z mechanicznie sterowanymi, zmiennymi fazami rozrządu (silnik GSX-R1000 w dużym stopniu bazuje na konstrukcjach z MotoGP) ma mieć ok 200 KM i oferować wyjątkowo szeroko dostępny zakres momentu obrotowego. Motocykl ma posiadać zaawansowaną elektronikę. Rama, w stosunku do poprzedniego modelu została odchudzona o niemal 10%. W standardzie, litrowy GSX-R otrzyma oświetlenie LED, quickshifter, ABS odłączany w trybach wyścigowych, kontrolę trakcji, a także w pełni elektroniczny zestaw wskaźników, jak zapowiada producent, z wyjątkowo bogatą liczbą informacji. Pozostaje uzbroić się w cierpliwość.