W tekście umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Alfa Romeo Tonale urzeka wyglądem

Tonale to niemal dzieło sztuki na kołach. Dzięki wąskim w pełni diodowym reflektorom, dużym wlotom powietrza w zderzaku oraz charakterystycznej dla marki trójkątnej atrapie chłodnicy auto epatuje sportową stylistyką. Z tyłu dominującym akcentem jest świetlny pas poprowadzony przez całą szerokość nadwozia. Całości dopełniają perfekcyjnie dobrane proporcje karoserii oraz alufelgi o wzornictwie typowym dla Alfy Romeo. Jak przystało na SUV-a, nie zabrakło terenowych atrybutów wyrażonych powiększonym prześwitem oraz czarnymi nakładkami na nadkolach.

Sprawdź cenę

Alfa Romeo Tonale ma przytulne wnętrze

Z designem nadwozia perfekcyjnie współgra wystrój wnętrza. Wysokiej jakości materiały tworzą przytulną atmosferę, podróż odbywa się na komfortowych fotelach, które świetnie podpierają z boku, a prowadzący może cieszyć się z wygodnej pozycji za kierownicą. Atutem są również wyjątkowo czytelne cyfrowe wskaźniki (wyświetlacz 12,3") oraz bardzo łatwa obsługa urządzeń pokładowych, która odbywa się za pomocą tradycyjnych pokręteł i przełączników, jak również za pośrednictwem dotykowego ekranu Uconnect o przekątnej 10,25". Rodziny docenią bagażnik o pojemności 500-1550 l.

Sprawdź cenę

Alfa Romeo Tonale to zelektryfikowany SUV

Miłośnicy silników benzynowych mają do wyboru wersję 130- lub 160-konną. Obie są miękkimi hybrydami, wspomaganymi przez silnik elektryczny generujący 20 KM. Dynamika jest bez zarzutu — w podstawowej wersji "setkę" uzyskuje się po 9,6 s, a w mocniejszej po 8,8 s. Kierowcy o spokojniejszym usposobieniu zainteresują się z pewnością dieslem o mocy 130 KM, którego średni spalanie wynosi 5,2 l/100 km. W każdej wersji standardem jest dwusprzęgłowa przekładnia (7-stopniowa w miękkich hybrydach i 6-biegowa z dieslem).

Sprawdź cenę