Vantage Roadster już po niecałych 7 s daje możliwość jazdy z wiatrem we włosach. Miękki dach składa się elektrycznie w jedyne 6,7 s (rozkładanie trwa tylko o 0,1 s dłużej). Konkurencja nie jest tak szybka pod tym kątem. Oczywiście mechanizm działa również podczas jazdy - do prędkości 50 km/h.

Maksymalnie nowy Aston może rozpędzić rozpędzić do 305 km/h, ale to już chyba z rozłożonym dachem. Sprint do 100 km/h trwa niecałe 4 s (3,7 s do 60 mph, czyli 96 km/h). Pod maską pracuje ten sam silnik, co w coupe. Czterolitrowa V8-ka twin-turbo generuje 510 KM i 685 Nm. Współpracuje z ośmiostopniowym „automatem”, a napęd trafia na koła tylne.

Vantage Roadster „przytył” tylko o 60 kg względem zamkniętej wersji. Pojemność bagażnika zmalała zaś o 150 l (do 200 l). Producent przekonuje jednak, że w roadsterze nadal zmieści się pełnowymiarowa torba golfowa z akcesoriami.

Na auto są już (lub zaraz będą) przyjmowane zamówienia. Vantage Roadster na rynku niemieckim kosztuje od 157 300 euro. Pierwsze dostawy do klientów planowane są na drugi kwartał tego roku.