Logo

Fordy Tourneo i Transit - nowe wersje dla poszukiwaczy przygód

Ewa Czechowska
Ewa Czechowska
  • Trail z seryjną mechaniczną szperą (mLSD) i opcjonalnym napędem 4x4. Active mają mLSD w opcji
  • Obie wersje – Trail i Active – otrzymały dodatkowe osłony i wyróżniające je detale stylistyczne
  • Do wyboru są trzy wersje czysto spalinowe (diesel 2.0/130 KM, 170 KM lub 185 KM) i trzy miękkie hybrydy
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Ford Transit Trail do jazdy po bezdrożach

Transit Trail i Transit Custom Trail z napędem na przednie koła otrzymują standardowo nowy mechaniczny dyferencjał o ograniczonym poślizgu (mLSD), który ułatwia jazdę po nieutwardzonych drogach i w kiepskich warunkach pogodowych. Transit Trail dostępny jest także w wersji 4x4, jeszcze lepiej nadający się do jazdy po niepewnej nawierzchni. Układ napędu na cztery koła daje możliwość wyboru trybu jazdy (Śliska Nawierzchnia, Błoto/Koleiny), a w trudnych warunkach terenowych – zblokowania i sztywnego podziału napędu na przód i tył w stosunku 50:50.

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo

Stylistycznie wersje Trail różnią się od zwykłych Transitów dodatkowymi czarnymi listwami bocznymi, osłonami wokół zderzaków, powiększonym logotypem Forda na matowym czarnym grillu, nowym wzorem 16-calowych alufelg i napisem „Trail” na przednich drzwiach. Transit Custom może mieć relingi dachowe i dodatkowe progi. Wersje Trail wyposażono seryjnie w skórzaną tapicerkę, klimatyzację, ogrzewaną przednią szybę, elektrycznie składane lusterka i czujnik zmierzchu.

Transit Custom Trail o dmc 3,0-3,4 t jest dostępny w wersjach furgon, kombi i furgon z podwójną kabiną oraz w dwóch wersjach rozstawu osi. W przypadku Transita Traila (dmc 3,5 t) wybór wariantów jest jeszcze większy – dostępne są m.in. furgon, kombi i furgon z podwójną kabiną, z pojedynczymi lub bliźniaczymi kołami.

Transit Trail i Transit Custom Trail napędzane są 2,0-litrowym dieslem EcoBlue w trzech wariantach mocy: 130 KM, 170 KM i 185 KM. Poza tym Transit Custom Trail oferowany jest (w tych samych wariantach mocy) jako miękka hybryda z 48-woltową instalacją elektryczną.

Fordy Tourneo i Transit Custom w lifestylowym wydaniu Active

Przeczytaj też:

Podobnie jak w przypadku wersji Active osobówek – Fiesty i Focusa, także Tourneo i Transit Active stylistycznie podążają tropem SUV-ów. W standardzie otrzymują specjalny wzór dla 17‑calowych alufelg i grilla, dodatkowe panele ochronne nadkoli, boków nadwozia, tylnego zderzaka i nakładek lusterek oraz relingi dachowe. W opcji dostępna jest mechaniczna szpera (mLSD), taka jak w wariantach Trail.

Wnętrze Tourneo Custom Active zostało ozdobione niebieskimi detalami na desce rozdzielczej. Jego kabina daje się łatwo przearanżować i dostosować do aktualnych potrzeb – np. zwiększyć przestrzeń bagażową, przesuwając fotele lub je w ogóle usunąć. Fotele można też obrócić.

Tourneo i Transit Custom Active dostępne są w takich samych wariantach napędowych, jak wersje Trail: diesel 2.0 lub miękka hybryda z dieslem (130 KM, 170 KM i 185 KM).

Udostępnij:
Autor Ewa Czechowska
Ewa Czechowska
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium