Porsche 718 Cayman i 718 Boxster pojawią się w nowym ekskluzywnym wydaniu Style Edition. Poznamy je przede wszystkim po kolorystyce. W końcu sięgnięto po interpretację odcienia Ruby Star znanego z prawdziwej legendy, czyli Porsche 911 Carrera RS (964).
Dalsza część tekstu pod materiałem wideo:
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoKomu nie odpowiada Ruby Star Neo, zawsze może wybrać bardziej stonowaną kolorystykę (tak przynajmniej zapewnia Porsche). Bez względu na kolor nadwozia, serię Style Edition wyróżniają także 20-calowe koła w kolorze czarnym (wykończone na połysk) i czarne sportowe końcówki układu wydechowego. Nie pożałowano także na srebrnym błyszczącym logo Porsche, opcjonalnych ozdobnych pasach na pokrywie bagażnika czy nakładach progowych ze stali nierdzewnej.
Porsche 718 Style Edition - nawet 300 tys. zł to za mało
We wnętrzu wersji Style Edition znajdziemy czarną skórę z kontrastującymi przeszyciami Crayon, podświetlane progi i logo Porsche wytłoczone na zagłówkach. Na liście wyposażenia uwzględniono także: podgrzewaną kierownicę i fotele, dwustrefową klimatyzację, wspomaganie układu kierowniczego w wariancie Plus oraz zestaw multimedialny z Apple CarPlay. Ciekawie potraktowano oświetlenie, ponieważ zastosowano biksenonowe światła główne oraz LED do jazdy dziennej.
Przeczytaj także: Pojechałem Porsche w Alpy. Ta podróż to spełnienie moich marzeń
"Pod maską" (silnika należy tradycyjnie szukać za fotelami, a nie nad przednią osią) bez zmian w porównaniu z innymi modelami z rodziny 718. Źródłem napędu nadal będzie dobrze znany dwulitrowy bokser o mocy 300 KM i 380 Nm momentu obrotowego. Tyle wystarczy, by ze skrzynią PDK rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 4,7 s (prędkość maksymalna wynosi 275 km/h).
Porsche 718 Cayman Style Edition i 718 Boxster Style Edition można już zamawiać w polskich salonach marki. Ceny od 306 tys. zł za Caymana i 316 tys. zł w przypadku Boxstera.
Galeria zdjęć
Na oba auta trzeba przygotować ponad 300 tys. zł. Tradycyjnie droższy jest Boxster.
Style Edition poznamy po czarnej skórze z kontrastowymi przeszyciami.
Cayman dostępny jest w Polsce od 306 tys. zł.
Boxster to wydatek min. 316 tys. zł.
Biksenony i LED. Można połączyć zalety obu technologii.