Renault w ubiegłym roku sprzedało 23 708 pojazdów: 18 753 osobowych (wzrost o blisko 8,5 proc. w porównaniu z 2009 r.) oraz 4 955 dostawczych (wzrost o ponad 16 proc.).

Najpopularniejsza osobówką zostało Clio w wersji hatchback (3 131 sztuk). Na drugim miejscu uplasował się natomiast Megane, również hatchback (2 720 egzemplarzy). Warto również wspomnieć o dużym zainteresowaniu odmianami kombi obu modeli o oznaczeniu Grandtour, których sprzedaż wyniosła odpowiednio: 1 173 i 2 297 sztuk. Poza podium znalazł się ubiegłoroczny debiutant – Fluence z liczbą 1 860 nabywców.

Wśród dostawczaków królował furgon Master, którego łączna sprzedaż nowej, wprowadzonej w maju generacji oraz wersji poprzedniej wyniosła 2 967 sztuk.Powody do zadowolenia ma również Dacia - na polski rynek trafiło w 2010 roku ponad dwukrotnie więcej modeli tej marki niż w 2009 r. Całkowita sprzedaż aut osobowych i dostawczych wyniosła 6 018 sztuk.

Najwięcej z polskich salonów wyjechało Dacii Duster (1 901 samochodów). W następnej kolejności klienci wybierali Sandero (1 751 egzemplarzy) i Logan - 1 528 sztuk wersji MCV i 220 sedanów. Logan Van i Logan Pick-up znalazły w ciągu całego roku 618 nabywców.