Tylko w 2015 roku Mercedes-Benz wprowadzi na polski rynek kilkanaście nowości, w tym nowego SUV-a klasy średniej – GLC, a także Klasę C w wersji coupe.

W ciągu 11 miesięcy 2015 r. do polskich klientów trafiło 6701 osobowych aut spod znaku trójramiennej gwiazdy, o 20,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku 2013. Liczba rejestracji nowych Mercedesów rośnie znacznie szybciej niż cały rynek (+13,1 proc.). Pod względem popularności marka zajmuje drugie miejsce w segmencie premium.

W najbliższych miesiącach do sprzedaży trafią między innymi zaprezentowane niedawno modele CLA Shooting Brake oraz GLE Coupe, najbardziej ekskluzywne wydanie Klasy S pod marką Mercedes-Maybach oraz zupełnie nowy samochód sportowy z Affalterbach – Mercedes-AMG GT. Druga połowa 2015 roku to czas debiutów nowego SUV-a klasy średniej o nazwie GLC, który zastąpi w ofercie Klasę GLK, a także odnowionej Klasy A oraz modeli GLE i GLS, czyli zmodernizowanego ML-a i GL-a. Pod koniec roku w salonach pojawi się kolejna (i nie ostatnia) odmiana nadwoziowa nowej Klasy C – Coupe.

W połowie 2015 roku ofertę sportowej marki Mercedes-AMG wzmocnią pierwsze modele z rodziny AMG Sport: Klasa C, GLE oraz GLE Coupe, stanowiące pomost między autami „cywilnymi” a topowymi wariantami AMG.