Decydując się na gruntowną przemianę swojego auta, Alex Covington nie chciał eksperymentować i postawił na sprawdzoną markę. Specjaliści z Roadster Shop już nie raz udowadniali, że stać ich na wiele, o czym świadczą liczne nagrody na ich koncie.

W założeniu zwyczajny Chevy z 1967 roku miał przeobrazić się w rasowego hot roda i tak też się stało.

Każdy element samochodu o przydomku Inovator został specjalnie zaprojektowany i wykonany ręcznie. Gruntownej modernizacji poddano nadwozie Novy, które utraciło część pierwotnych linii przetłoczeń na rzecz nowatorskiej stylizacji. Oryginalne zderzaki zastąpiły ich nowe, szerokie odpowiedniki ze zintegrowanymi dyfuzorami.

W specjalne obudowy przednich lamp wkomponowano światła do jazdy dziennej. Wiele detali auta wykonano dzięki obróbce CNC. Prawdziwym majstersztykiem jest atrapa chłodnicy. Motywy nawiązujące do jej wzoru znalazły się m. in. na masce, pasach po obu stronach auta oraz we wnętrzu, które także nie oparło się ingerencji tunerów.

Kabina Novy została utrzymana w tej samej kolorystyce, co reszta auta. Dominujące w niej czerń i biel uzupełniają liczne pomarańczowe akcenty. Tradycyjne zegary ustąpiły miejsca nowym licznikom, które zgrabnie komponują się z gruntownie zmodyfikowaną deską rozdzielczą. Dodatkowo tunerzy zdecydowali się na wyposażanie kokpitu auta w dwa wyświetlacze LCD.

Pod maską Inovatora pracuje potężny silnik w układzie V8. 4,7-litrowa jednostka pozwala kierowcy na dysponowanie mocą 639 KM i maksymalnym momentem obrotowym rzędu 814 Nm. Za zatrzymanie auta odpowiadają 14-calowe tarcze i 6-tłoczkowe zaciski hamulcowe.

18-calowe przednie koła wyposażono w niskoprofilowe opony Michelin Pilot Sport o szerokości 275 mm. Tylną oś wyposażono w 20-calowe obręcze z oponami o szerokości 335 mm.