Logo
Bentley światowym liderem luksusu

Bentley światowym liderem luksusu

Lesław Sagan
Lesław Sagan
| Aktualizacja

Najwięcej nowych samochodów marki Bentley kupili Amerykanie. Do USA trafiło w 2012 roku 2457 aut (2021 w 2011 r.). Chińczycy kupili 2253 egzemplarze (1839 w 2011 r.), co oznacza 23 proc. wzrost.

Także o 12 proc. więcej samochodów tej zacnej marki sprzedano w Europie – 1333 egz. (1187 w 2011 r.). Tradycyjnie największym rynkiem w tym rejonie dla marki była Wielka Brytania, gdzie sprzedano 1104 egz. (1031 w 2011 r.). Największy wzrost o 73 proc. (190 aut) odnotowano w Japonii.

Udostępnij:
Autor Lesław Sagan
Lesław Sagan
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium