Wprowadzenie do sprzedaży nowego Cruze’a w wersji hatchback ma w Europie znaczenie kluczowe, wyjaśnia Wayne Brannon, prezes i dyrektor zarządzający Chevrolet Europe. „Hatchbacki odgrywają kluczową rolę na wielu rynkach. Całkowity segment samochodów kompaktowych w Europie stanowi ponad jedną czwartą całego rynku, przy czym hatchbacki stanowią około 65% tej wielkości.”
Sprzedaż Cruze'a sedan rozpoczęto w wiosną 2009 roku. W ubiegłym roku auto zostało najlepiej sprzedającym się modelem Chevroeta na świecie, wyprzedzając mniejsze Aveo.
Chevrolet Cruze hatchback trafi do polskich salonów sprzedaży w połowie roku. Ceny zostaną podane podczas nadchodzącej światowej premiery na salonie samochodowym w Genewie (3-13 marca).
Galeria zdjęć
To się nazywa uderzenie. Poza opisywanymi tu trzema modelami Chevrolet pokaże w Paryżu jeszcze SUV-a Captivę po face liftingu. Odświeżenie gamy w kluczowych segmentach rynku powinno w szybkim czasie wzmocnić konkurencyjną pozycję marki. Wisienką na torcie będzie uzupełnienie oferty o kultowy już model Camaro w wersjach coupé i cabrio.
Model Globalny. Mimo że Cruze sprzedawany jest na 70 rynkach świata, to właśnie preferencje klientów europejskich zachęciły Chevroleta do uzupełnienia gamy o wersję hatchback. Kolejny krok to kombi.
Pierwszy minivan marki. To debiut Chevroleta w tym segmencie na rynku europejskim. Klientów ma przekonać oryginalną stylistyką, funkcjonalnością i ceną.
Chevrolet stawia na dynamiczną stylistykę aut
Aveo to do niedawna najpopularniejszy model Chevroleta w Europie.
Poza hatchbackiem w gamie dostępny będzie także 4-drzwiowy sedan.