Chevrolet Evanda to samochód osobowy klasy średniej. Auto zostało zaprojektowane przez południowokoreańskiego Daewoo i na rodzimym rynku jest znane pod nazwą Magnus. Na europejskim rynku również przez 2 pierwsze lata było sprzedawane pod tą nazwą, aż „pałeczkę” przejął Chevrolet. Z kolei do Ameryki Północnej auto przypływało jako Suzuki Verona.
Evanda zadebiutowała w 2001 roku, a na Starym Kontynencie w następnym roku, zastępując tym samym Daewoo Leganzę. Nadwozie auta nie porywało swoją stylistyką, lecz kilka przetłoczeń i ostrzejszych rys sprawiało, iż Evanda prezentowała się nieźle. Wnętrze zostało dostosowane pod wygodę, a projektanci odsunęli wymyślne kształty na dalszy plan. Jednak dzięki temu wszystko jest poukładane, a rozmieszczenie guzików – intuicyjne. O ile miejsca dla pasażerów raczej nie zabraknie, to może go nie starczyć dla bagażu, bowiem ładowność 4-drzwiowego sedana wynosi tylko 415 kg.
Do napędu Evandy posłużyły wyłącznie silniki benzynowe. 4-cylindrowe jednostki miały pojemność 2 litrów i rozwijały 116, 131 lub 148 KM. 2,5-litrowa rzędowa „szóstka” generowała 155 KM. W europie oferowana była tylko 131-konna wersja, a od 2005 roku można było także zamówić fabryczną instalację gazową. Moc przenoszona była na przednią oś za pomocą 4-stopniowego automatu lub 5-biegowej przekładni ręcznej.
Produkcja Chevroleta Evandy została zakończona w 2006 roku, a jej następcą została Epica.