Dzięki naciskowi, jaki eksperci Continental w dziedzinie obsługi flot pojazdów położyli na minimalizację kosztów poprzez precyzyjną ich kontrolę oraz harmonogramy gwarantujące niezawodność, nowy modułowy pakiet umożliwia optymalizację eksploatacji flot transportowych. Pakiet przeznaczony jest w szczególności dla operatorów działających w ruchu międzynarodowym.

Pakiet Conti 360° Fleet Services obejmuje wszystkie usługi związane z ogumieniem pojazdów ciężarowych eksploatowanych na dalekich trasach, począwszy od zakupu i profesjonalnego montażu opon, które można nabyć na tradycyjnych zasadach w ogólnoeuropejskiej sieci dealerskiej lub eksploatować na podstawie kontraktu przez określoną liczbę kilometrów.

Eksperci w dziedzinie ogumienia mogą zaproponować rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta oraz optymalne pod względem ekonomicznym i efektywności transportu. W ramach ContiFleetCheck klient otrzymuje bieżącą analizę i pomoc przez cały czas eksploatacji ogumienia zamontowanego na pojeździe ciężarowym, aż do jego planowej wymiany.

Po zakończeniu eksploatacji ogumienia klienci mogą skorzystać z kolejnej specjalistycznej usługi odbioru osnowy ContiCasingManagement. W trakcie całego okresu eksploatacji, w którym stosowane są opony klasy premium klienci mogą zlecać ekspertom Conti analizę danych dotyczących opon i raportów ich zużycia w ramach usługi FleetManagementReport.

W razie potrzeby w ramach Conti 360° Fleet Services można uzyskać pełne dane na temat kosztów i eksploatacji ogumienia do pojazdu ciężarowego w specjalnie przygotowanym formularzu kalkulacji kosztów operatora floty pojazdów.

Sojusz strategiczny z międzynarodowym partnerem ADAC TruckService odgrywa decydującą rolę w realizacji usług z kompleksowego pakietu Continental. Współpraca z ADAC, największą europejską siecią pomocy drogowej, jest bezpośrednią gwarancją pełnej obsługi klientów na kluczowych europejskich rynkach.

W przyszłości klienci korzystający z Conti 360° będą mogli zgłaszać swoje potrzeby w ojczystym języku wprost do operatora w centrali, niezależnie od kraju, w jakim aktualnie znajduje się pojazd.

Likwiduje to konieczność czasochłonnego, a często i kosztownego poszukiwania lokalnych warsztatów. Dzięki nowemu systemowi komunikacji z klientami nowe usługi Continental 360° wymiernie przyczynią się do zwiększenia ich konkurencyjności w międzynarodowym transporcie drogowym.

Zasadnicza przewaga pakietu Conti 360° Fleet Services nad innymi ofertami skierowanymi do operatorów flot pojazdów ciężarowych to ujednolicona oferta usług w całej Europie. Pakiet złożony z pojedyńczych modułów, jest dostępny w skali międzynarodowej, z zachowaniem tego samego poziomu jakości.

Nowy pakiet Conti 360° Fleet Services został wprowadzony na głównych europejskich rynkach (Niemcy, Belgia, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Hiszpania, Polska i Czechy) od 1 lutego 2010 roku. W ciągu bieżącego roku zacznie on być oferowany także przewoźnikom z Austrii i Szwajcarii, a w kolejnych latach będzie rozszerzany na pozostałe kraje europejskie.