Projekt został zrealizowany z myślą o strategicznej reorientacji komunikacji marketingowej. Reorientacja miała na celu wyraźne ukierunkowanie reklamy wyrobów na określonych odbiorców. Dlatego właśnie oni stanowią centralny element koncepcji obrazu.

- To nasi klienci dostarczają nam pieczywo, wożą nasze dzieci do szkoły i budują nasze domy - stwierdza szef marketingu, dr Michael Korpiun. Więc zgodnie z logiką to im należało się miejsce centralne - jako "Bohaterom dnia powszedniego" (Everyday heros).

Wobec zwiększania obecności firmy Continental na rynkach światowych, zdjęcia - oprócz Europy - realizowane były w brazylijskim Sao Paolo i w Szanghaju w Chinach. Dzięki temu odzwierciedlają międzynarodowe spektrum klientów Continental, gdyż firma uznała za istotne, by klienci mogli w tych komunikatach odnaleźć siebie.

Obok nowej koncepcji wizualnej, w komunikatach marki wprowadzono nową segmentację klientów, zaznaczoną zarówno w treści, jak i w formie. Nagrodzone ostatnio czarno-białe zdjęcia zwiększają identyfikację z wyrobem.

Wszystkie zdjęcia są biało - czarne.