Nowe kolory nadwozia, nowe tekstylne i skórzane tapicerki oraz opcje wyposażenia w tym w nowy 7-calowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny TFT w miejsce tradycyjnych zegarów – oto Fiat 500 z roku modelowego 2014. Auto występuje również w całkowicie nowej, topowej wersji 500 CULT. Model 500C, czyli Fiat 500 z nadwoziem typu kabriolet dostępny jest obecnie również w wersji LOUNGE.
W 2013 roku Fiat 500 był najczęściej kupowanym samochodem w swojej klasie w Europie
Produkowany w Tychach i w meksykańskiej Toluce inspirujący Fiat 500, który od swojej premiery w 2007 roku został sprzedany w ilości przekraczającej 1,2 mln egzemplarzy, jest oferowany w przeszło stu krajach. W roku modelowym 2014 występuje w czterech wersjach wyposażenia i z czterema jednostkami napędowymi: 1.2 69KM, 0.9 TwinAir Turbo wersji 85KM i 105KM oraz dieslem 1.3 MultiJet II 16v 95KM z systemem Start&Stop.
Wersja wyposażenia POP dostępna z silnikiem 1.2 69KM w standardzie obejmuje m.in. centralny zamek, elektrycznie regulowane lusterka i elektrycznie sterowane przednie szyby, dwustopniowe wspomaganie kierownicy DualDrive, wskaźnik zmiany biegów GSI, DRL - światła do jazdy dziennej, radioodtwarzacz CD+MP3, komputer pokładowy z systemem MyCar i oparcie tylnej kanapy składane w proporcjach 50/50 oraz ABS+EBD+BAS, system sygnalizacji nagłego hamowania ESS oraz siedem poduszek powietrznych, obejmujących poduszki przednie kierowcy i pasażera, przednie boczne, kurtynowe i poduszkę kolanową kierowcy.
Wersja LOUNGE, występująca z pełną gamą jednostek napędowych oprócz wyposażenia wersji POP w standardzie zawiera także panoramiczny, szklany dach 18-ramienne 15-calowe felgi ze stopów lekkich, lusterka lakierowane w kolorze nadwozia oraz pakiet chromowych dodatków stylistycznych. Właściciel Fiata 500 MY2014 LOUNGE w cenie auta otrzyma także klimatyzację manualną, system głośnomówiący Blue&Me z modułem Bluetooth, kierownicę obszytą skórą ze sterowaniem radioodtwarzaczem i Blue&Me, fotel kierowcy z regulacją wysokości i schowek pod siedziskiem pasażera.
Z kolei w wersji SPORT, napędzanej silnikiem 1.2 69KM lub 0.9 TwinAir Turbo o mocach 85 lub 105KM, do poziomu wyposażenia wersji POP zostały dodane spojlery boczne i tylny, sportowe zderzaki przedni i tylny, przyciemniane tylne szyby, aluminiowe felgi 16-calowe w kolorze czarnym matowym, a także chromowane, satynowe klamki zewnętrzne. Wnętrzne wersji SPORT wyróżnia się sportowymi fotelami przednimi sygnowanymi logo 500S, w tym fotelem kierowcy z regulacją wysokości, pokrytą skórą kierownicą Abarth Design ze sterowaniem radioodtwarzaczem i standardowym systemem Blue&Me. Auto ma wstandardzie manualną klimatyzację, elektrycznie sterowane lusterka boczne. Nowością w wersji SPORT jest 7-calowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny TFT zastępujący analogowe wskaźniki obrotomierza i prędkościomierza, z cyfrowym wskazaniem prędkości. Nowy wyświetlacz pełni jednocześnie funkcję rozbudowanego komputera pokładowego. Wyróżnikiem wersji SPORT jest także nowy kolor metalizowanego lakieru - niebieski Italia.
Nowością w gamie Fiata 500 na rok modelowy 2014 jest topowa wersja CULT, dostępna z 69-konnym silnikiem 1.2 lub 105-konnym 0.9 TwinAir Turbo. „CULT-owa Pięćsetka" bazuje na wyposażeniu wersji LOUNGE, które zostało wzbogacone o część dachu lakierowaną na błyszczący czarny kolor oraz nowe, 16-calowe, 18-ramienne felgi ze stopów lekkich. Wnętrze wersji CULT wyróżnia skórzana tapicerka dopasowana kolorystycznie do deski rozdzielczej ze wstawkami w barwach nadwozia. Dodatkowo auto ma klimatyzację automatyczną, tylne czujniki parkowania, światła przeciwmgielne oraz ciekłokrystaliczne wyświetlacz TFT, który na bieżąco dostarcza szczegółowe dane z podróży.
Nową gamę Fiata 500 MY2014 uzupełnia model 500C w wersji LOUNGE, dostępny z silnikiem 1.2 69KM lub 0.9 TwinAir Turbo 105KM.
Fiat 500 MY2014 w wersji POP kosztuje 45 000 zł, a w wersji LOUNGE od 53 000 zł. Cena wersji SPORT zaczyna się od 54 000 zł, a nowej wersji CULT od 61 000 zł. Fiat 500C LOUNGE kosztuje od 64 000 zł.
Galeria zdjęć
Zainteresowanie Fiatem 500 na wielu europejskich rynkach nie słabnie. Nic więc dziwnego, że Fiat nie chce przeprowadzać gruntownego liftingu i ogranicza się do mniej spektakularnych zmian
Nowe kolory nadwozia, nowe tekstylne i skórzane tapicerki oraz opcje wyposażenia w tym w nowy 7-calowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny TFT w miejsce tradycyjnych zegarów – oto Fiat 500 z roku modelowego 2014.
Auto występuje również w całkowicie nowej, topowej wersji 500 CULT. Model 500C, czyli Fiat 500 z nadwoziem typu kabriolet dostępny jest obecnie również w wersji LOUNGE.
Wersja wyposażenia POP dostępna z silnikiem 1.2 69KM w standardzie obejmuje m.in. centralny zamek, elektrycznie regulowane lusterka i elektrycznie sterowane przednie szyby, dwustopniowe wspomaganie kierownicy DualDrive, wskaźnik zmiany biegów GSI, DRL - światła do jazdy dziennej, radioodtwarzacz CD+MP3, komputer pokładowy z systemem MyCar i oparcie tylnej kanapy składane w proporcjach 50/50 oraz ABS+EBD+BAS, system sygnalizacji nagłego hamowania ESS oraz siedem poduszek powietrznych, obejmujących poduszki przednie kierowcy i pasażera, przednie boczne, kurtynowe i poduszkę kolanową kierowcy.
Wersja LOUNGE, występująca z pełną gamą jednostek napędowych oprócz wyposażenia wersji POP w standardzie zawiera także panoramiczny, szklany dach 18-ramienne 15-calowe felgi ze stopów lekkich, lusterka lakierowane w kolorze nadwozia oraz pakiet chromowych dodatków stylistycznych. Właściciel Fiata 500 MY2014 LOUNGE w cenie auta otrzyma także klimatyzację manualną, system głośnomówiący Blue&Me z modułem Bluetooth, kierownicę obszytą skórą ze sterowaniem radioodtwarzaczem i Blue&Me, fotel kierowcy z regulacją wysokości i schowek pod siedziskiem pasażera.
Z kolei w wersji SPORT, napędzanej silnikiem 1.2 69KM lub 0.9 TwinAir Turbo o mocach 85 lub 105KM, do poziomu wyposażenia wersji POP zostały dodane spojlery boczne i tylny, sportowe zderzaki przedni i tylny, przyciemniane tylne szyby, aluminiowe felgi 16-calowe w kolorze czarnym matowym, a także chromowane, satynowe klamki zewnętrzne. Wnętrzne wersji SPORT wyróżnia się sportowymi fotelami przednimi sygnowanymi logo 500S, w tym fotelem kierowcy z regulacją wysokości, pokrytą skórą kierownicą Abarth Design ze sterowaniem radioodtwarzaczem i standardowym systemem Blue&Me. Auto ma w standardzie manualną klimatyzację, elektrycznie sterowane lusterka boczne.
Nowością w wersji SPORT jest 7-calowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny TFT zastępujący analogowe wskaźniki obrotomierza i prędkościomierza, z cyfrowym wskazaniem prędkości. Nowy wyświetlacz pełni jednocześnie funkcję rozbudowanego komputera pokładowego. Wyróżnikiem wersji SPORT jest także nowy kolor metalizowanego lakieru - Niebieski Italia.
Nowością w gamie Fiata 500 na rok modelowy 2014 jest topowa wersja CULT, dostępna z 69-konnym silnikiem 1.2 lub 105-Wnętrze wersji CULT wyróżnia skórzana tapicerka dopasowana kolorystycznie do deski rozdzielczej ze wstawkami w barwach nadwozia. Dodatkowo auto ma klimatyzację automatyczną, tylne czujniki parkowania, światła przeciwmgielne oraz ciekłokrystaliczne wyświetlacz TFT, który na bieżąco dostarcza szczegółowe dane z podróży.
Fiat 500 MY2014 w wersji POP kosztuje 45 000 zł, a w wersji LOUNGE od 53 000 zł. Cena wersji SPORT zaczyna się od 54 000 zł, a nowej wersji CULT od 61 000 zł. Fiat 500C LOUNGE kosztuje od 64 000 zł.