Auto Świat G-Power BMW M4 – 680 KM i 760 Nm

„Standardowe” M4 wyjeżdżając z fabryki dysponuje całkiem przyzwoitą mocą 425 KM i 550 Nm  momentu obrotowego, otrzymywaną z 3-litrowego silnika R6 twin-turbo. Nie ma nad czym polemizować, są to wartości umożliwiające dynamiczne pokonywanie każdej trasy począwszy od wiejskich uliczek kończąc na północnej pętli toru Nurburgring. Wiadomo, są wśród nas maruderzy, którzy stwierdzą, że to za mało, że Merc-AMG C 63 ma więcej i tak dalej i tak dalej.

Receptę na ich bolączki przygotował G-Power zamykając usta wszystkim znawcom. Zmieniono turbosprężarki na takie z zakrzywionymi łopatkami, zamontowano tytanowy układ wydechowy z karbonowymi końcówkami o średnicy 90 mm. Zmianie uległa również jednostka sterująca silnikiem, teraz za kontrolę nad motorem sprawuje Bi-Tronik 2 V4 ECU.

Żródło: TopGarage

Efekt? 680 KM i 760 Nm pozwalające rozpędzić się do 100 km/h w 3,5 s oraz osiągnąć prędkość maksymalną 330 km/h. Robi wrażenie? Poza zmianami pod maską, spece z G-Power zajęli się również zawieszeniem. M4 poddane ich modyfikacjom wyjedzie z nowymi, regulowanymi amortyzatorami oraz na kutych 21-calowych felgach Hurricane RR szerokich z przodu na 9” a z tyłu 10,5”.

Co sądzicie, jest moc czy może mogłoby być jej jeszcze więcej? Zapraszamy do galerii i komentowania.

Powiązane tematy: