W ramach podziękowania dla personelu medycznego za ofiarną pracę na rzecz osób chorych i potrzebujących, na przełomie kwietnia i maja zorganizowano akcję bezpłatnej wymiany opon w sieci serwisów Premio. Z tej inicjatywy skorzystało ponad 500 lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych w całej Polsce.

Goodyear został też partnerem akcji #pomagamypomagać organizowanej przez Inter Cars. Dzięki wspólnym działaniom już 10 000 klientów Inter Cars otrzymało specjalne pakiety ochronne (płyn antybakteryjny, maseczki ochronne, rękawiczki ochronne) oraz materiały pomagające zachęcić kierowców do korzystania z usług warsztatów.

Goodyear włączył się także w kampanię organizowaną przez Handlopex. Marka wspólnie z innymi partnerami wspierała przekazanie do serwisów wulkanizacyjnych w Polsce środków ochrony osobistej. Za pośrednictwem filii Handlopeksu warsztaty otrzymują pakiety zawierające maseczki, płyny dezynfekujące i rękawiczki.

Goodyear wykorzystał do pomocy także swój kanał w mediach społecznościowych i zaprosił swoich sympatyków w całej Europie, aby poprzez wykorzystanie oznaczenia #highwayhero na Facebooku docenili nieustanny wysiłek pracowników transportu pierwszego kontaktu i ich wyjątkowe zaangażowanie w trudnych warunkach. Za każde oznaczenie znajomego, kolegi lub bliskiego przyjaciela za pośrednictwem dedykowanego hashtagu i zostawienie komentarza, producent zobowiązał się przekazać wsparcie finansowe na Fundusz Solidarnościowy COVID-19 WHO.

Partnerom, którzy tymczasowo musieli ograniczyć lub wstrzymać działalność flotową, firma dostarcza praktyczne narzędzia do przeprowadzenia kontroli floty, a także zalecenia dla kierowców, w jaki sposób sprawdzać opony przed ponowną eksploatacją pojazdu.