– przedstawiamy subiektywny wybór samochodów dla estetów;

– Golf ma 40 lat! Specjalnie dla nas trzech jego twórców zdecydowało się trochę powspominać początki auta;

– Bosmal 126: pierwszy polski kabriolet nie był ceniony jako nowe auto, dziś kosztuje krocie;

– z okazji 25-lecia modelu przyglądamy się bliżej dwóm pierwszym generacjom Mazdy MX-5;

– jazda klasykiem smakuje najlepiej z całą rodziną! Zobacz, do jakich klasycznych samochodów zmieścisz ją bez problemu;

– zwykłe sedany z silnikami o mocy ponad 200 KM: BMW M3, Mercedes 190 E 2.5-16 Evo II, Ford Sierra RS Cosworth;

– klasyki niedoszacowane – zobacz, które auta z dużym klasycznym potencjałem można kupić jeszcze za w miarę rozsądne pieniądze;

– druk 3D w służbie motoryzacji: czy za kilka lat będziemy sami odtwarzać części do young- i oldtimerów,

– zabezpieczenia antykorozyjne: kłopoty z „rudym” są do opanowania. Nowoczesna chemia jest po naszej stronie;

– Cadillac Piłsudskiego – prezentujemy pierwszą część relacji z odbudowy limuzyny Marszałka;

– Warszawa na taksówce – historia człowieka, który zrealizował swoje marzenie.

No i last but not least: wybieramy Złotą Kierownicę Klasyka! Zagłosuj, które auto zasługuje na to zaszczytne miano, a może wygrasz klasyczne Audi 80 oraz wiele innych cennych nagród.

Auto Świat Classic 3/2014 Foto: ACZ / Auto Świat
Auto Świat Classic 3/2014