Zaplanowana na rok współpraca obejmie udział dziennikarzy w działaniach promocyjnych, PR i social mediach marki. Zdjęcia obu panów pojawiły się już w witrynach salonów sprzedaży Giacomo Conti. To efekt pierwszej, wizerunkowej sesji fotograficznej, która odbyła się na początku lutego.

Nie mogło zabraknąć w niej motoryzacyjnych akcentów. Do studia wjechał nawet oryginalny włoski cabriolet. Auto nawiązuje do wiosenno-letniej kolekcji marki, inspirowanej włoską Rivierą. Panowie nie byliby sobą, gdyby nie zajrzeli klasykowi pod maskę. Co więcej, postanowili sprawdzić, czy można zmienić koło w samochodzie, mając na sobie bardzo elegancki garnitur. Udało się!

W kampanii reklamowej zobaczymy ich nie tylko w klasycznych smokingach, ale także stylizacjach bardziej casualowych: lnianych marynarkach z poszetkami w motoryzacyjne wzory, letnich przewiewnych spodniach, zamszowych mokasynach oraz sneakersach. Nie zabraknie także skórzanych kurtek z limitowanej kolekcji Giacomo Jeans.

W ramach usługi szycia ubrań na miarę zdecydowali się natomiast na zupełnie różne zestawy. Kornacki postawił na jasnoniebieski garnitur w modną kratę księcia Walii. Natomiast Mikiciuk wybrał typowy model w głębokim granacie z ciekawą fakturą w mikrowzór. Oba garnitury zostaną uszyte z ekskluzywnych włoskich tkanin.

W wiosenno-letniej kolekcji marki przeważają jasne, ciepłe kolory: rozbielone błękity, piaskowe beże i szarości, a dominującym wzorem jest krata i egzotyczne motywy.  -  W nadchodzącym sezonie stawiamy przede wszystkim na dobre samopoczucie i totalny luz, który towarzyszy nam podczas wakacyjnych wyjazdów. Staraliśmy się przenieść go zarówno do stylizacji klasycznych – eleganckich marynarek i garniturów, jak również do propozycji bardziej casualowych. Do naszych projektów odważnie dodaliśmy także odrobinę ekscytacji idealnej na letnie, wieczorne wyjścia – mówi Michał Włocławski, główny projektant marki Giacomo Conti.

Giacomo Conti to, inspirowana włoskim designem, polska marka odzieży męskiej oferująca kolekcję biznesową, smart casualową, a także modę ślubną. Ma blisko osiemdziesiąt salonów sprzedaży rozmieszczonych w topowych galeriach handlowych w całej Polsce.

Więcej:  www.giacomo.pl/modomaniacy