Na tę firmę warto zwrócić uwagę. To nie kolejni kopiści europejskich i amerykańskich technologii, a rozwijające się przedsiębiorstwo z Chin, które know-how czerpie od doświadczonych inżynierów Volvo. Obie marki należą bowiem do Geely Automobile i koncentrują się na zupełnie innej grupie docelowej.
Dotychczas Lynk & Co zaprezentowało małego SUV-a model 01, a kilka dni temu futurystyczny koncept 02. Przyznajcie, że wygląda zjawisko i trudno dostrzec w nim chińskie korzenie motoryzacji. Ciekawi jesteśmy czy w ucywilizowanej wersji za kilka lat trafi do produkcji.
Na salonie samochodowym w Szanghaju zostanie pokazany sedan 03. Bazuje na płycie podłogowej Volvo Compact Modular Architecture, tak samo jak model 01. Przód aut jest wysoko zarysowany, LED-owe lampy mają okrągły kształt, podobnie jak w 01. Widać, że projektanci kierują się jednym językiem designu, aby marka w przyszłości stała się rozpoznawalna. Ciekawie prezentuje się linia boczna sedana, która w żaden sposób nie przypomina dostępnych na rynku modeli. Doceniamy to.
Wnętrze Lynk & Co nie jest już tak ciekawe, ale nie można odmówić mu świeżości. Wrażenie na pewno robią dwa ekrany LCD (w miejscu klasycznych zegarów oraz na konsoli środkowej). Gałka zmiany biegów i pokrętło od zarządzania mediami przypominają nam te z BMW. Podobają nam się prostokątne wyloty powietrza oraz rodzaj tapicerki, zdaje się alcantara. Jakość wykończenia? Przekonamy się dopiero podczas salonu.
Pod maskę sedana 03 trafią dwa silniki: benzynowy, trzycylindrowy 1.5 z turbo wspomagany motorem elektrycznym, oraz mocniejsza czterocylindrowa jednostka o pojemności 2.0 również w asyście elektryka.
Kiedy samochód trafi do sprzedaży? Czy będzie eksportowany do Europy? Czekamy na oficjalne informacje z Shanghai Motor Show 2017.
Na tę firmę warto zwrócić uwagę. To nie kolejni kopiści europejskich i amerykańskich technologii, a rozwijające się przedsiębiorstwo z Chin, które know-how czerpie od doświadczonych inżynierów Volvo. Obie marki należą bowiem do Geely Automobile i koncentrują się na zupełnie innej grupie docelowej.
Dotychczas Lynk & Co zaprezentowało małego SUV-a model 01, a kilka dni temu futurystyczny koncept 02. Przyznajcie, że wygląda zjawisko i trudno dostrzec w nim chińskie korzenie motoryzacji. Ciekawi jesteśmy czy w ucywilizowanej wersji za kilka lat trafi do produkcji.
Na salonie samochodowym w Szanghaju zostanie pokazany sedan 03. Bazuje na płycie podłogowej Volvo Compact Modular Architecture, tak samo jak model 01. Przód aut jest wysoko zarysowany, LED-owe lampy mają okrągły kształt, podobnie jak w 01. Widać, że projektanci kierują się jednym językiem designu, aby marka w przyszłości stała się rozpoznawalna. Ciekawie prezentuje się linia boczna sedana, która w żaden sposób nie przypomina dostępnych na rynku modeli. Doceniamy to.
Wnętrze Lynk & Co nie jest już tak ciekawe, ale nie można odmówić mu świeżości. Wrażenie na pewno robią dwa ekrany LCD (w miejscu klasycznych zegarów oraz na konsoli środkowej). Gałka zmiany biegów i pokrętło od zarządzania mediami przypominają nam te z BMW. Podobają nam się prostokątne wyloty powietrza oraz rodzaj tapicerki, zdaje się alcantara. Jakość wykończenia? Przekonamy się dopiero podczas salonu.
Pod maskę sedana 03 trafią dwa silniki: benzynowy, trzycylindrowy 1.5 z turbo wspomagany motorem elektrycznym, oraz mocniejsza czterocylindrowa jednostka o pojemności 2.0 również w asyście elektryka. Kiedy samochód trafi do sprzedaży? Czy będzie eksportowany do Europy? Czekamy na oficjalne informacje z Shanghai Motor Show 2017.