2010 rok Mazda zakończyła wynikiem 3757 sprzedanych samochodów, co stanowi 21-procentowy wzrost w stosunku do 2009 roku. Najbardziej do gustu polskim klientom przypadła kompaktowa Mazda3, która znalazła w 2010 roku 1266 nabywców. Tuż za nią uplasowała się w rankingu znacznie droższa i większa Mazda6, której sprzedano równe 100 egzemplarzy mniej.

W następnej kolejności kupowano model CX-7 (559 sztuk), Mazda2 (477 sztuk), SUV-a CX-9 (limitowana seria 135 egzemplarzy została sprzedana zaledwie w ciągu miesiąca).Na dalszych miejscach znalazł się minivan Mazda5 (101 sztuk) oraz kultowy roadster MX-5 (60 sztuk).W ubiegłym roku znacznie powiększyła się sieć dilerska polskiego importera. Powstało pięć nowych salonów sprzedaży. Łącznie w całej Polsce jest teraz 17 autoryzowanych punktów Mazdy.

„Pozytywnie oceniam wyniki ubiegłego roku dla Mazdy. Sprzedaż wzrosła o ponad jedną piątą, rozwinęliśmy sieć sprzedaży, zwiększyliśmy udział rynkowy, coraz więcej klientów odkrywa ducha Zoom-Zoom w naszych samochodach. Cieszy mnie, że nasza marka zyskuje coraz większą rzeszę sympatyków i zbliżamy się do wyniku 10.000 Mazd jeżdżących po polskich drogach, sprzedanych przez naszych dealerów od oficjalnego startu w połowie 2008. Rok 2011 rozpoczął się dla nas intensywnie – ruszamy ze sprzedażą nowej Mazdy5, przygotowujemy się również do otwarcia czterech nowych punktów dealerskich” – podsumowuje Łukasz Paździor, dyrektor generalny Mazda Motor Poland.