W porównaniu do 2009 roku Polacy kupili o 472 samochody więcej (wzrost o 8,3 proc.). Najpopularniejszym modelem został Aveo, który sprzedał się w liczbie 3 042 egzemplarzy, co stanowi blisko połowę całej sprzedaży Chevroleta. Dalej w statystykach znajdują się: Spark (906 sztuk), Captiva (727 sztuk) i Cruze (720 sztuk).

W tym roku Chevrolet obchodzi setną rocznicę powstania firmy. Z tej okazji przygotowano kilka nowości, które już niebawem trafią do sprzedaży. Mowa o nowym minivanie Orlando (w salonach w marcu), odświeżonej Captivie i Aveo oraz modelu Cruze w wersji hatchback (dostępne od połowy roku) oraz sportowej legendzie Camaro, która pojawi się w czwartym kwartale.

„Osiągnęliśmy rekordowy wynik w minionym roku. Udało się to uzyskać mimo słabszego I kwartału. Dzięki szybkim i elastycznym działaniom, odpowiadającym na zmieniające się warunki rynkowe już od czerwca do grudnia 2010 roku zanotowaliśmy o 64% lepszy wynik w porównaniu z takim samym okresem przed rokiem. To w konsekwencji przyniosło rekordową sprzedaż w historii marki. Pomimo wciąż niepewnej sytuacji związanej z wieloma niewiadomymi na rynku motoryzacyjnym w Polsce, w 2011 roku liczymy na jeszcze większą sprzedaż, przede wszystkim dzięki planowanej ofensywie modelowej Chevroleta” - powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.