Na 680 KM całościowej mocy składa się potencjał benzynowej V8-ki o mocy 550 KM oraz silnika elektrycznego o mocy 136 KM. Nie brakuje również momentu obrotowego, bo nowa hybrydowa Panamera odpycha się od asfaltu 850 niutonometrami. Konstrukcja układu hybrydowego bazuje na adaptowanym układzie z supersportowego modelu 918 Spyder.
Porsche Panamera jest w stanie zabrać na pokład 4 osoby wraz z bagażami, ale jednocześnie dorównuje osiągami typowo sportowym modelom. Do setki rozpędza się w 3,4 s i maksymalnie może popędzić 310 km/h. Wyłącznie na energii elektrycznej będzie mogła pokonać maksymalnie 50 km.
Najmocniejsza Panamera w historii będzie dostępna w wersjach o krótkim i długim (+15 cm) rozstawie osi. Oprócz sportowej hybrydy na targach w Genewie zadebiutuje również Panamera Sport Turismo, czyli połączenie kombi i hatchbacka.
Na targach w Genewie zostanie pokazane Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid – najmocniejsza wersja tego modelu jaka kiedykolwiek powstała.
Na 680 KM całościowej mocy składa się potencjał benzynowej V8-ki o mocy 550 KM oraz silnika elektrycznego o mocy 136 KM.
Nie brakuje również momentu obrotowego, bo nowa hybrydowa Panamera odpycha się od asfaltu 850 niutonometrami.
Konstrukcja układu hybrydowego bazuje na adaptowanym układzie z supersportowego modelu 918 Spyder.
Porsche Panamera jest w stanie zabrać na pokład 4 osoby wraz z bagażami, ale jednocześnie dorównuje osiągami typowo sportowym modelom. Do setki rozpędza się w 3,4 s i maksymalnie może popędzić 310 km/h. Wyłącznie na energii elektrycznej będzie mogła pokonać maksymalnie 50 km.
Najmocniejsza Panamera w historii będzie dostępna w wersjach, o krótkim i długim (+15 cm) rozstawie osi.