StylistykaNissana Pulsara nawiązuje do wzornictwa innych nowych modeli marki - począwszy od motywu litery V na kracie wlotu powietrza, poprzez odważnie zarysowane, mocno wyprofilowane nadkola, smukłą linię boczną, aż do świateł do jazdy dziennej w kształcie bumerangu. Model został zaprojektowany i skonstruowany specjalnie dla europejskich klientów, a jego produkcja została ulokowana w zakładach Nissana w Barcelonie.
Dzięki najdłuższemu w swojej klasie rozstawowi osi (2700 mm) oraz przemyślanej konstrukcji Pulsar oferuje pasażerom podróżującym na tylnej kanapie wyraźnie więcej miejsca na nogi i ramiona w porównaniu z konkurencyjnymi modelami. Mają oni do dyspozycji aż 692 mm przestrzeni na nogi - więcej niż średnia wartość w segmencie D. Mimo to Pulsar zachował kompaktowe wymiary zewnętrzne (4385 mm długości), co ułatwia parkowanie na zatłoczonych miejskich ulicach.
Zgodnie z oczekiwaniami klientów w nowym modelu zastosowano szereg przystępnych i praktycznych rozwiązań technicznych, zapewniających kierowcom większe poczucie pewności w czasie jazdy oraz wyższy komfort, jak system Safety Shield ostrzegający o poruszających się obiektach, niezamierzonej zmianie pasa ruchu oraz pojazdach w martwym polu, zestaw kamer 360°, czy najnowszej generacji system nawigacji NissanConnect.
Pulsar będzie w Polsce dostępny z dwoma silnikami do wyboru: benzynowym 1.2 DIG-T o mocy 115 KM oraz wysokoprężnym 110-konnym Dieslem 1.5 dCi. Oba zapewniają znakomite osiągi przy niskim zużyciu paliwa i wysokiej kulturze pracy.
Nissan Pulsar jest oferowany w trzech poziomach wyposażenia: Visia, Acenta oraz Tekna. W podstawowym poziomie wykończenia - Visia - wyposażenie standardowe obejmuje między innymi:
- 6 poduszek powietrznych,
- systemy bezpieczeństwa ABS, ESP oraz BA (wspomaganie hamowania),
- elektrycznie regulowane szyby przednie oraz lusterka boczne,
- komputer pokładowy,
- tempomat z ogranicznikiem prędkości,
- system Stop/Start,
- 5-calowy zaawansowany wyświetlacz Drive‑Assist,
- klimatyzacja manualną,
- system audio z radiem / CD, MP3, AUX, USB i iPod oraz Bluetooth,
- system kontroli ruchów nadwozia,
- system monitorowania ciśnienia w oponach.
Na liście opcji dostępnych za dopłatą (w zależności od wersji) znalazły się między innymi:
- NissanConnect 2.0: zintegrowany system nawigacji z 5,8-calowym dotykowym wyświetlaczem, łączem USB, MP3 oraz iPod, kamerą cofania oraz systemem Bluetooth
- Pakiet Auto: automatyczne wycieraczki, czujnik zmierzchu, samościemniające się lusterko wsteczne oraz system inteligentnego kluczyka I-Key, umożliwiający otwieranie auta bez wyjmowania kluczyka i uruchamianie silnika za pomocą przycisku Start/Stop,
- Pakiet IT: NissanConnect 2.0, system kamer 360°, elektrycznie składane lusterka, pakiet Safety Shield (ostrzeżenie o pojeździe w martwym polu, ostrzeżenie oniezamierzonej zmianie pasa ruchu, ostrzeżenie o poruszających się obiektach), Pakiet Auto
- skórzane siedzenia.
Nowy Nissan Pulsar dostępny będzie w 9 kolorach nadwozia.
Cena podstawowej wersji Nissana Pulsar (Visia z silnikiem 1.2 DIG-T 115 KM i manualną skrzynią biegów) to 59 900 zł.
Nissan Pulsar - ceny promocyjne w Polsce
Silniki | Visia | Acenta | Tekna |
DIG-T 115 KM (190 Nm) | 59 900 zł | 66 500 zł | 79 000 zł |
DIG-T 115 Xtronic (165 Nm) | 68 000 zł | 74 500 zł | 87 000 zł |
dCi 110 (260 Nm) | 70 000 zł | 76 500 zł | 89 000 zł |