Znamy już polskie ceny najnowszej generacji Opla Corsa. Najtańsza w ofercie jest wersja trzydrzwiowa w opcji Essentia z czterocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności skokowej 1.2 l i mocy 70 KM, wyceniona została na 40 800 zł. Wersja pięciodrzwiowa z wym samym silnikiem kosztuje 42 100 zł.
Standardowo wyposażenie tej opcji obejmuje m.in. system stabilizacji toru jazdy ESC, 6 poduszek powietrznych, centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, szyby elektryczne z przodu, system wspomagania ruszania na wzniesieniach oraz ułatwiający manewrowanie kierownicą przy niskich prędkościach tryb City.
Model ten będzie można opcjonalnie wyposażyć w najnowocześńiejsze systemy zwiększające komfort i bezpieczeństwo jazdy jak m.in. zaawansowanego asystenta parkowania, który rozpoznaje wolne miejsce na parkingu i automatycznie parkuje samochód, system ostrzegania o obecności innego pojazdu w martwym polu, którego ultradźwiękowe czujniki informują kierowcę o zagrożeniu kolizją również podczas zmiany pasa ruchu, przednią kamerę Opel Eye drugiej generacji z funkcją rozpoznawania znaków drogowych, systemem ostrzegania przed niezamierzonym zjazdem z pasa ruchu, automatycznymi światłami drogowymi, układem monitorowania odległości od poprzedzającego pojazdu i systemem ostrzegającym o zagrożeniu kolizją czołową. Ponadto nowa Corsa będzie dostępna z opcjonalnym systemem multimedialnym IntelliLink.
Piąta generacja Opla Corsa będzie dostępna w Polsce z nowoczesnymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi, spełniającymi wymogi normy Euro 6. Do oferty został wprowadzony ultranowoczesny, wykonany w całości z aluminium, trzycylindrowy benzynowy silnik 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo, dostępny w dwóch wariantach — o mocy 66 kW/90 KM i 85 kW/115 KM. Gama silników benzynowych obejmuje także 4 cylindrowe jednostki 1.2 i 1.4. Nowością jest turbodoładowany silnik 1.4 o mocy 74 kW/100 KM, osiągający 200 Nm momentu obrotowego w przedziale 1850–3500 obr./min. Jest to najwyższa wartość momentu w obecnie dostępnej gamie zespołów napędowych Corsy. Silniki wysokoprężne montowane w Corsie to całkowicie zmodyfikowane, udoskonalone jednostki 1.3 CDTI o mocy 55 kW/75 KM i 70 kW/95 KM.
W ciągu 32 lat produkcji sprzedano łącznie prawie 12 mln egzemplarzy wszystkich generacji Corsy.