Wszystkie trzy wersje nadwozia Peugeota 308 przeszły facelifting. W przedniej części nadwozia pojawiła się nowa atrapa wlotu powietrza chłodnicy, nowy przedni zderzak, nowe reflektory ze światłami diodowymi do jazdy dziennej. Jest też zmodyfikowane logo, a we wnętrzu nowe materiały.
Konstruktorom udało się o 25 kg obniżyć masę pojazdu. W ofercie pojawi się mikrohybrydowa jednostka napędowa e-HDi z systemem start-stop oraz odzyskiwaniem energii podczas hamowania, której emisja szkodliwych spalin nie przekracza granicy 100 g/km. Oparty jest on na czterocylindrowym silniku wysokoprężnym 1.6 HDI FAP o mocy 112 KM, spełniającym wymagania normy Euro 5 i współpracującym z sześciostopniową przekładnią manualną lub sześciostopniową sterowaną elektronicznie.
Nowy Peugeot 308 w sprzedaży na terenie Europy pojawi się tuż po marcowej premierze w Genewie.
Galeria zdjęć
Peugeot 308 rok facelifting 2011
Peugeot 308 rok facelifting 2011
Peugeot 308 rok facelifting 2011
Peugeot 308 po faceliftingu 2011
Peugeot 308 1.6 e-HDi
Peugeot 308 rok facelifting 2011
Peugeot 308 SW rok facelifting 2011
Peugeot 308 rok facelifting 2011
Peugeot 308 SW po faceliftingu 2011
Peugeot 308 SW po faceliftingu 2011
Peugeot 308 CC po faceliftingu w 2011 r.