Wszystkie trzy wersje nadwozia Peugeota 308 przeszły facelifting. W przedniej części nadwozia pojawiła się nowa atrapa wlotu powietrza chłodnicy, nowy przedni zderzak, nowe reflektory ze światłami diodowymi do jazdy dziennej. Jest też zmodyfikowane logo, a we wnętrzu nowe materiały.
Konstruktorom udało się o 25 kg obniżyć masę pojazdu. W ofercie pojawi się mikrohybrydowa jednostka napędowa e-HDi z systemem start-stop oraz odzyskiwaniem energii podczas hamowania, której emisja szkodliwych spalin nie przekracza granicy 100 g/km. Oparty jest on na czterocylindrowym silniku wysokoprężnym 1.6 HDI FAP o mocy 112 KM, spełniającym wymagania normy Euro 5 i współpracującym z sześciostopniową przekładnią manualną lub sześciostopniową sterowaną elektronicznie.
Nowy Peugeot 308 w sprzedaży na terenie Europy pojawi się tuż po marcowej premierze w Genewie.