Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...
Auto Świat Peugeot e-208

Peugeot e-208

Jeździłem elektrykiem przy lekkim mrozie. Przyzwyczaiłem się do jednej rzeczy

Jeździłem elektrykiem przy lekkim mrozie. Przyzwyczaiłem się do jednej rzeczy

Do Peugeota e-208 wsiadłem przy kilkustopniowym mrozie. Auto było chwilę wcześniej odpięte od ładowarki, ale stało na zewnątrz – czyli było solidnie schłodzone. Na "dzień dobry" komputer pokładowy wskazał, że szacunkowy zasięg auta to 328 km. Po trzech kilometrach jazdy zasięg spadł do 308 km, a zanim dojechałem do centrum miasta (ok. 10 km), wyświetlacz już pokazywał 293 km zasięgu. Potem było jeszcze ciekawiej, co jednak nie znaczy, że całkiem źle.
Auto spalinowe czy elektryk? Sprawdzamy, co się opłaca

Auto spalinowe czy elektryk? Sprawdzamy, co się opłaca

Trend na auta elektryczne przybiera na sile, dlatego czas sprawdzić, czy już rzeczywiście stanowią one rozsądną alternatywę dla spalinowych modeli. Policzymy koszty jednego kilometra, analizując spalanie lub zużycie energii, koszty przeglądów, utratę wartości — różnice będą ogromne!
Materiał promocyjny
Peugeot – korzystna oferta na bezemisyjne modele

Peugeot – korzystna oferta na bezemisyjne modele

Peugeot coraz mocniej staje się producentem samochodów elektrycznych. W ofercie znajdziemy zarówno popularny model miejski e-208, jak i rodzinnego crossovera e-2008 czy funkcjonalnego kombivana e-Rifter. Samochody wszystkich klas są teraz dostępne w korzystnej ofercie.
Promocja zasięgowa w Peugeocie! Modele e-208 i e-2008 przejadą więcej kilometrów

Promocja zasięgowa w Peugeocie! Modele e-208 i e-2008 przejadą więcej kilometrów

Francuzi poprawili wydajność swoich samochodów elektrycznych. Peugeoty e-208 i e-2008, podobnie jak inne małe "elektryki" koncernu Stellantis, przejadą teraz na jednym ładowaniu nawet o 25 km dalej. Przyrost zasięgu to nie efekt dotknięcia czarodziejską różdżką, tylko porządnej pracy inżynierskiej.
Auto bez ściemy - Peugeot e-208

Auto bez ściemy - Peugeot e-208

Peugeot e-208 to jeden z wielu elektrycznych modeli Grupy PSA. Jednak miejski Peugeot 208 zaskakuje pod wieloma względami. Wygląda jak milion dolarów. Wnętrze wykończono niczym w samochodzie klasy premium. Tak, to miejskie auto ma wszystko to co jest potrzebne aby zwrócić na siebie uwagę. W przypadku wersji e-208 dodatkowo pod maską mamy silnik elektryczny i gigantyczny jak na miejskie auto :"zbiornik z prądem" - bo, w Peugeocie e-208 do wykorzystania mamy 50 kWh. Według producenta powinno to wystarczyć na przejechanie nawet 340 km. Sprawdziliśmy, ile w tym prawdy i poddaliśmy Peugeota e-208 dogłębnemu testowi.
Ile prądu faktycznie zużywają auta elektryczne? Test 27 modeli

Ile prądu faktycznie zużywają auta elektryczne? Test 27 modeli

To, że samochody zużywają więcej paliwa, niż podają producenci, dla nikogo nie jest zaskoczeniem. A jak jest z autami elektrycznymi? Czy różnice pomiędzy danymi technicznymi a rzeczywistym zużyciem prądu są równie duże? ADAC sprawdził, jak jest naprawdę.
Nowy Peugeot 208 1.5 BlueHDi – już wiemy jak jeździ najnowszy model Peugeota

Nowy Peugeot 208 1.5 BlueHDi – już wiemy jak jeździ najnowszy model Peugeota

Nowy Peugeot 208 wyróżnia się odważnym designem, systemami wspomagania prowadzenia, pochodzącymi z aut wyższych segmentów oraz trzema rodzajami napędu, w tym elektrycznym. Podczas jazd premierowych wersją 1.5 BlueHDi/100 KM sprawdziliśmy czy jest wygodny, jak się prowadzi oraz ile kosztuje?
Peugeot e-208 w Polsce - Francuzi mieszczą się w limicie

Peugeot e-208 w Polsce - Francuzi mieszczą się w limicie

Oto kolejny elektryczny model koncernu PSA w naszym kraju. Można już konfigurować i składać zamówienia na elektryczną odmianę Peugeota 208. Od swojego krewniaka z gamy, czyli Opla Corsy-e, jest minimalnie droższy – nieco ponad 400 zł.
Można już zarezerwować elektrycznego Peugeota e-208. Kaucja całkiem mała

Można już zarezerwować elektrycznego Peugeota e-208. Kaucja całkiem mała

Moda na przedpłaty trwa w najlepsze. Peugeot uruchomił w Polsce system rezerwacji nowego modelu e-208. Podobnie jak w przypadku konkurencji trzeba wnieść odpowiednią opłatę.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech