Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Peugeot e-208

Peugeot e-208

Takiego GTi jeszcze nie było. Widziałem nowego Peugeota E-208 GTi
Wiadomości

Takiego GTi jeszcze nie było. Widziałem nowego Peugeota E-208 GTi

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Zobacz jako pierwszy nowego Peugeota E-208 GTi. Relacja ze światowej premiery w Le Mans
Aktualności

Zobacz jako pierwszy nowego Peugeota E-208 GTi. Relacja ze światowej premiery w Le Mans

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Choć mały, Peugeot 208 I potrafi być sporym problemem. Polecamy tylko jedną konfigurację
Co warto kupić

Choć mały, Peugeot 208 I potrafi być sporym problemem. Polecamy tylko jedną konfigurację

Pierwsza generacja Peugeota 208 do dziś wygląda nowocześnie. Jest też bardzo dobrze zabezpieczona przed korozją. Niestety ma niewiele więcej zalet. Nasi zaprzyjaźnieni mechanicy ostrzegają przed kilkoma silnikami, jedną skrzynią i mówią wprost - Peugeot 208 pierwszej generacji choć mały, potrafi być dużym problemem. Ale w jednej konfiguracji napędowej jest w miarę bezpieczny.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Materiał promocyjny
Nowe Peugeoty E-208 i E-308 już bez tajemnic. Ekonomiczne i przyjazne elektryki
Testy

Nowe Peugeoty E-208 i E-308 już bez tajemnic. Ekonomiczne i przyjazne elektryki

Peugeot, a w zasadzie cały koncern Stellantis, nie czeka do ostatniej chwili na transformację swojej gamy. Już teraz wiele modeli równolegle jest elektrycznych i spalinowych, a producent spod znaku lwa stara się promować swoje elektryczne dzieci. Przyszedł czas na modele E-308, E-308 SW i E-208. Podczas pierwszych jazd sprawdziłem, jak jeżdżą te popularne samochody.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Jeździłem elektrykiem przy lekkim mrozie. Przyzwyczaiłem się do jednej rzeczy
Testy

Jeździłem elektrykiem przy lekkim mrozie. Przyzwyczaiłem się do jednej rzeczy

Do Peugeota e-208 wsiadłem przy kilkustopniowym mrozie. Auto było chwilę wcześniej odpięte od ładowarki, ale stało na zewnątrz – czyli było solidnie schłodzone. Na "dzień dobry" komputer pokładowy wskazał, że szacunkowy zasięg auta to 328 km. Po trzech kilometrach jazdy zasięg spadł do 308 km, a zanim dojechałem do centrum miasta (ok. 10 km), wyświetlacz już pokazywał 293 km zasięgu. Potem było jeszcze ciekawiej, co jednak nie znaczy, że całkiem źle.

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Auto spalinowe czy elektryk? Sprawdzamy, co się opłaca
Testy

Auto spalinowe czy elektryk? Sprawdzamy, co się opłaca

Trend na auta elektryczne przybiera na sile, dlatego czas sprawdzić, czy już rzeczywiście stanowią one rozsądną alternatywę dla spalinowych modeli. Policzymy koszty jednego kilometra, analizując spalanie lub zużycie energii, koszty przeglądów, utratę wartości — różnice będą ogromne!

Materiał promocyjny
Peugeot – korzystna oferta na bezemisyjne modele
Aktualności

Peugeot – korzystna oferta na bezemisyjne modele

Peugeot coraz mocniej staje się producentem samochodów elektrycznych. W ofercie znajdziemy zarówno popularny model miejski e-208, jak i rodzinnego crossovera e-2008 czy funkcjonalnego kombivana e-Rifter. Samochody wszystkich klas są teraz dostępne w korzystnej ofercie.

Promocja zasięgowa w Peugeocie! Modele e-208 i e-2008 przejadą więcej kilometrów
Wiadomości

Promocja zasięgowa w Peugeocie! Modele e-208 i e-2008 przejadą więcej kilometrów

Francuzi poprawili wydajność swoich samochodów elektrycznych. Peugeoty e-208 i e-2008, podobnie jak inne małe "elektryki" koncernu Stellantis, przejadą teraz na jednym ładowaniu nawet o 25 km dalej. Przyrost zasięgu to nie efekt dotknięcia czarodziejską różdżką, tylko porządnej pracy inżynierskiej.

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Auto bez ściemy - Peugeot e-208
Auta bez ściemy

Auto bez ściemy - Peugeot e-208

Peugeot e-208 to jeden z wielu elektrycznych modeli Grupy PSA. Jednak miejski Peugeot 208 zaskakuje pod wieloma względami. Wygląda jak milion dolarów. Wnętrze wykończono niczym w samochodzie klasy premium. Tak, to miejskie auto ma wszystko to co jest potrzebne aby zwrócić na siebie uwagę. W przypadku wersji e-208 dodatkowo pod maską mamy silnik elektryczny i gigantyczny jak na miejskie auto :"zbiornik z prądem" - bo, w Peugeocie e-208 do wykorzystania mamy 50 kWh. Według producenta powinno to wystarczyć na przejechanie nawet 340 km. Sprawdziliśmy, ile w tym prawdy i poddaliśmy Peugeota e-208 dogłębnemu testowi.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Ile prądu faktycznie zużywają auta elektryczne? Test 27 modeli
Aktualności

Ile prądu faktycznie zużywają auta elektryczne? Test 27 modeli

To, że samochody zużywają więcej paliwa, niż podają producenci, dla nikogo nie jest zaskoczeniem. A jak jest z autami elektrycznymi? Czy różnice pomiędzy danymi technicznymi a rzeczywistym zużyciem prądu są równie duże? ADAC sprawdził, jak jest naprawdę.

Nowy Peugeot 208 1.5 BlueHDi – już wiemy jak jeździ najnowszy model Peugeota
Testy nowych samochodów

Nowy Peugeot 208 1.5 BlueHDi – już wiemy jak jeździ najnowszy model Peugeota

Nowy Peugeot 208 wyróżnia się odważnym designem, systemami wspomagania prowadzenia, pochodzącymi z aut wyższych segmentów oraz trzema rodzajami napędu, w tym elektrycznym. Podczas jazd premierowych wersją 1.5 BlueHDi/100 KM sprawdziliśmy czy jest wygodny, jak się prowadzi oraz ile kosztuje?

Peugeot e-208 w Polsce - Francuzi mieszczą się w limicie
Premiery

Peugeot e-208 w Polsce - Francuzi mieszczą się w limicie

Oto kolejny elektryczny model koncernu PSA w naszym kraju. Można już konfigurować i składać zamówienia na elektryczną odmianę Peugeota 208. Od swojego krewniaka z gamy, czyli Opla Corsy-e, jest minimalnie droższy – nieco ponad 400 zł.

Można już zarezerwować elektrycznego Peugeota e-208. Kaucja całkiem mała
Aktualności

Można już zarezerwować elektrycznego Peugeota e-208. Kaucja całkiem mała

Moda na przedpłaty trwa w najlepsze. Peugeot uruchomił w Polsce system rezerwacji nowego modelu e-208. Podobnie jak w przypadku konkurencji trzeba wnieść odpowiednią opłatę.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.