Współpraca reklamowaTestujemy na paliwach
Auto Świat > Używane > Co warto kupić > Choć mały, Peugeot 208 I potrafi być sporym problemem. Polecamy tylko jedną konfigurację

Choć mały, Peugeot 208 I potrafi być sporym problemem. Polecamy tylko jedną konfigurację

Pierwsza generacja Peugeota 208 do dziś wygląda nowocześnie. Jest też bardzo dobrze zabezpieczona przed korozją. Niestety ma niewiele więcej zalet. Nasi zaprzyjaźnieni mechanicy ostrzegają przed kilkoma silnikami, jedną skrzynią i mówią wprost - Peugeot 208 pierwszej generacji choć mały, potrafi być dużym problemem. Ale w jednej konfiguracji napędowej jest w miarę bezpieczny.

Peugeot 208 (I)
Peugeot 208 (I)Źródło: Auto Świat

Peugeot 208 I

  • NA RYNKU: 2012-19
  • SILNIKI: BENZYNOWE: 1.0-1.6, TURBODIESLE: 1.4-1.6 68-208 KM
  • CENY: OD 17 500 zł

Żegnajcie proste, trwałe i niezawodne silniki benzynowe – wraz ze zmianą 207 na 208 ich era definitywnie się skończyła. Nowe auto ma już wyłącznie jednostki napędowe z serii PureTech i Prince. Jeżeli auto przejechało już wiele kilometrów albo traficie na felerny egzemplarz (a o to nie jest trudno), to mechanik nie będzie wiedział, w co ręce włożyć. Szczególnie, jeśli wybierzemy nieodpowiedni napęd.