Logo
PoradyEksploatacjaDiesel, hybryda, benzyna czy LPG - który napęd jest najtańszy?

Diesel, hybryda, benzyna czy LPG - który napęd jest najtańszy?

Diesel, hybryda, benzyna czy LPG? To pytanie zadaje sobie wielu kierowców. Wybór jak zawsze jest trudny, bo wybór konkretnego rodzaju napędu do samochodu zależy od wielu czynników. Postanowiliśmy się przyjrzeć poszczególnym rozwiązaniom - wszystko po to, aby odpowiedzieć na pytanie który rodzaj napędu będzie najtańszy w codziennej eksploatacji.

Diesel, hybryda, benzyna czy LPG? Który napęd jest najtańszy?
Zobacz galerię (24)
Auto Świat
Diesel, hybryda, benzyna czy LPG? Który napęd jest najtańszy?

Rynek motoryzacyjny odwraca się od diesli. Oczywiście, głównym problemem jest spełnienie coraz ostrzejszych norm czystości spalin. Jednak czy jedynym? Rozpatrując sprzedaż nowych aut w salonie, to w większości przypadków tak. Nabywcy mało przejmują się tym, co będzie, gdy samochód pokona 150 czy 200 tys. km, bo zazwyczaj nie przewidują tak długiego okresu eksploatacji.

Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium