Logo
PoradyEksploatacjaGorące BMW - czy Twoje także musi spłonąć?

Gorące BMW - czy Twoje także musi spłonąć?

Piotr Wróbel
Piotr Wróbel

Zaczęło się od kilkudziesięciu spalonych „piątek” w Korei Południowej, skończyło się na akcji serwisowej, obejmującej 1,6 mln samochodów na całym świecie. Problem dałoby się rozwiązać elegancko, tyle że BMW się mota i, gdy dane auto nie figuruje na liście zagrożonych, potrafi odmówić pomocy. Oto, co musisz wiedzieć o palącym problemie BMW.

Posłuchaj artykułu

00:00 / 00:00
Audio generowane przez AI (ElevenLabs) i może zawierać błędy
  • Masz BMW z dieslem z lat 2010-17? Weź telefon, przygotuj numer VIN (wystarczy 7 ostatnich znaków) i zadzwoń do serwisu dilerskiego
  • O łatwopalnych BMW mówiło się już od kilku miesięcy, jednak dopiero w drugiej połowie 2018 r. poznaliśmy pełną skalę problemu
  • Podejrzane silniki to: N47 (2011-16), B47 (2014-17), N57 (2010-17) i – być może – B57
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

To był październik, kiedy pan Marek spod Kielc jechał sobie spokojnie samochodem swojego klienta – BMW 535d z 2015 roku – drogą w okolicach Opatowa. Jako fan marki posiadający w kolekcji m.in. serie 5 (E34 i E39) oraz dwie „siódemki” (E32 i E38) zajmuje się też handlem używanymi „beemkami”, bo się po prostu na nich dobrze zna. A przynajmniej tak mu się do tej pory wydawało...

Autor Piotr Wróbel
Piotr Wróbel
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium