Pierwszym samochodem firmy n2a Motors przeznaczonym na sprzedaż był model 789, który powstał na technicznej bazie Corvette z lat 2005-2007, a nadwozie nawiązywało do lat pięćdziesiątych. Design łaczył przód Chevroleta Bel-Air z roku 1967 z częścią środkową i tyłem modelu Impala z lat 1958-1959.
Natomiast Anteros przypomina swoim wyglądem włoskie samochody sportowe z lat sześćdziesiątych. Pod tym karbonowym przykryciem znalazły się podzespoły z Chevroleta Corvetta rok modelowy 2009.
Czarny roadster na zdjęciach powstał na podstawowej wersji Corvette z widlastym ośmiocylindrowym silnikiem benzynowym LS3 o pojemności skokowej 6,2 litra i mocy 321 kW (437 KM) oraz maksymalnym momentem obrotowym 585 Nm.
Srebrne coupé wykorzystuje technikę Corvette Z06 zmodyfikowaną przez firmę Lingenfelter, co oznacza, że ośmiocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 7,0 litra osiąga moc 464 kW (630 KM) zamiast seryjnych 376 kW (510 KM.
Anteros ma nadwozie z karbonu, trójelementowe koła z metali lekkich, nowy system wydechowy i wnętrze pokryte elementami ze skóry. Jeżeli nabywca nie będzie chciał wersji z mocniejszym silnikiem, to ważna będzie gwarancja Chevroleta, a Anteros będzie mógł odwiedzać autoryzowane serwisy tak jak model seryjny.
Firma n2a Motors już podała ceny. Podstawowa wersja coupé będzie kosztowała 149 500 dolarów amerykańskich, roadster 154 500 dolarów, a w przypadku wykorzystania podzespołów Corvette Z06 cena będzie rozpoczynała się od 176 000 dolarów.
Na życzenie klientów firma Lingenfelter jest w stanie zwiększyć moc silnika od 386 kW (525 KM) do 736 kW (1000 KM).