Logo
PoradyEksploatacjaTańsze naprawy w ASO: okazja czy chwyt marketingowy?

Tańsze naprawy w ASO: okazja czy chwyt marketingowy?

Piotr Karczmarczyk
Piotr Karczmarczyk

Autoryzowane serwisy są drogie, dlatego większość kierowców korzysta z nich do momentu wygaśnięcia gwarancji. Dilerzy, widząc to, próbują przyciągnąć ich z powrotem promocjami. Sprawdzamy atrakcyjność tych ofert

Tańsze naprawy w ASO: okazja czy chwyt marketingowy?
Auto Świat
Tańsze naprawy w ASO: okazja czy chwyt marketingowy?

Nie jest tajemnicą, że dilerzy żyją z usług serwisowych, a nie ze sprzedaży aut. Dlatego nie powinno dziwić, że za podstawowy przegląd z wymianą oleju i filtrów, na który trzeba się stawiać co 15-20 tys. km, płacimy średnio 700 zł, choć zazwyczaj na tym się nie kończy.

Autor Piotr Karczmarczyk
Piotr Karczmarczyk
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium