Możecie być fanami potężnego czteronapędowego Turbo S, ekstremalnego GT3 RS z jego torowym pochodzeniem i wrzeszczącym w niebogłosy wyczynowym bokserem, albo limitowanego 911 R, ale do codziennej jazdy i okazjonalnych wypadów na tor wersja GTS w Porsche 911 daje, naszym zdaniem, idealne połączenie mocy z użytecznością. Poprzednie wcielenie z wolnossącym silnikiem 3,8 o mocy 430 KM, manualną skrzynią, napędem na tył, powiększonym zbiornikiem paliwa i z nadwoziem coupé to wszystko, czego potrzebowaliśmy, by czerpać nieskażoną doładowaniem i automatyką przyjemność z jazdy.

W Porsche zdecydowali inaczej i wprowadzili właśnie jej następcę oznaczonego kodem 991.2 z turbodoładowanym bokserem o pojemności 3 l i mocy 450 KM i maksymalnym momencie obrotowym na poziomie 550 Nm. To o 30 KM i 50 Nm więcej od obecnej Carrery S oraz 20 KM i aż 110 Nm więcej od poprzedniej Carrery GTS (991). W języku drogowych korzyści w ulubionej przez nas wersji coupé z napędem na tył i ręczną przekładnią przekłada się to na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i niebagatelną prędkość maksymalną 312 KM.

{ "url": "http://ocdn.eu/images/pulscms/MDA7MDA_/a90216435c85cda401a2b0b0cf286af1.jpeg", "size": { "width": 1959, "height": 1102, "bytes": 200825 }, "publicationId": { "type": "ocdn", "ocdn": "a90216435c85cda401a2b0b0cf286af1", "ocdnExt": "jpeg" }, "creators": [ { "idref": "ec973c04-a7db-4d48-a7be-62f86267b945", "name": "Porsche", "uuid": "ec973c04-a7db-4d48-a7be-62f86267b945" } ], "uuid": "0df8447d-d150-5f0a-8361-9adef952238a", "caption": "Porsche 911 Carrera GTS", "contentSources": [ { "idref": "72930350-b92a-51ee-92ce-676a717b2eea", "name": "TopGarage - materiały producenta", "uuid": "72930350-b92a-51ee-92ce-676a717b2eea" } ], "copyright": { "idref": "43841f01-3f0f-5b17-97b9-f96afa51260b", "uuid": "43841f01-3f0f-5b17-97b9-f96afa51260b" }, "available": { "start": "2018-07-20 00:00:00+0200" }, "asyncAdSlot": null } Porsche 911 Carrera GTS
Porsche 911 Carrera GTS

GTS, wzorem poprzedników, bazuje na poszerzonym nadwoziu wersji Carrera 4 i ma obniżone o 1 cm zawieszenie. Seryjnie wyposażony jest w sportowy wydech, zawieszenie obniżone o 1 cm, pakiet Sports Chrono z dynamicznymi mocowaniami silnika oraz nieznacznie zmodyfikowanymi wlotami powietrza w zderzakach. Felgi o średnicy 20 cali z centralną nakrętką i sportowe siedzenia wyściełane Alcantarą uzupełniają tę kompletację.

{ "url": "http://ocdn.eu/images/pulscms/MTg7MDA_/22d8d24a78aee2742f342be4a3dd396f.jpeg", "size": { "width": 1959, "height": 1102, "bytes": 182242 }, "publicationId": { "type": "ocdn", "ocdn": "22d8d24a78aee2742f342be4a3dd396f", "ocdnExt": "jpeg" }, "creators": [ { "idref": "ec973c04-a7db-4d48-a7be-62f86267b945", "name": "Porsche", "uuid": "ec973c04-a7db-4d48-a7be-62f86267b945" } ], "uuid": "28d5cd2a-52c0-52a0-a5da-0a8603eb4f7b", "caption": "Porsche 911 Carrera GTS", "contentSources": [ { "idref": "72930350-b92a-51ee-92ce-676a717b2eea", "name": "TopGarage - materiały producenta", "uuid": "72930350-b92a-51ee-92ce-676a717b2eea" } ], "copyright": { "idref": "43841f01-3f0f-5b17-97b9-f96afa51260b", "uuid": "43841f01-3f0f-5b17-97b9-f96afa51260b" }, "available": { "start": "2018-07-20 00:00:00+0200" }, "asyncAdSlot": null } Porsche 911 Carrera GTS
Porsche 911 Carrera GTS

Nowy model dostępny jest w nadwoziach coupé, cabrio oraz jako Targa, z napędem na tył i 4x4 (Targa tylko jako 4x4), a także ze skrzynią manualną lub PDK. Pojawienie się tego wariantu sprawia, że do dyspozycji jest teraz aż 19 kombinacji wersji nadwoziowych, silnikowych i napędowych, a przecież w przygotowaniu są jeszcze ekstremalne odmiany – GT3, GT3 RS i GT2.

Ceny Porsche 911 Carrera GTS startują w Polsce od 617 220 zł.