Pierwsza odsłona Project CARS została bardzo ciepło przyjęta przez użytkowników PC, PS4 i Xbox One. Na całym świecie sprzedano kilka milionów egzemplarzy, dlatego nie dziwi nas chrapka producentów na drugą część, która przyniesie wiele nowości.
Przed wprowadzeniem pierwszej części Project CARS na rynek zapowiadano niesamowicie realistyczny symulator ze świetną oprawą audio-wizualną. O ile z drugim stwierdzeniem jak najbardziej możemy się zgodzić, tak co do realizmu PC należy podchodzić z dozą dystansu. Gra jest wymagająca, ale raczej zaliczymy ją do kategorii arcade-sim, podobnie jak na przykład Dirt Rally czy Forza Motorsport lub Gran Turismo. Producenci dostosowali poziom trudności dla zaawansowanego, lecz masowego odbiorcy, który chce cieszyć się jazdą i czerpać przyjemność z gry.
Project CARS 2 zadebiutuje w drugiej połowie 2017 roku. Producenci zapowiadają ponad 170 wiernie odwzorowanych samochód i 60 tras (torów wyścigowych, rallycrossowych, odcinków specjalnych, a nawet torów na zamarzniętych jeziorach). Trailer pokazuje także jak zostały dopracowane: zmieniająca się aura, pora dnia i pory roku, a także nawierzchnia torów. W PC2 będziemy mogli ścigać się po asfalcie, szutrze, śniegu, a nawet lodzie. Brzmi doskonale, tylko ciekawi nas sposób odwzorowania fizyki jazdy. Mamy przeczucie, że gra jeszcze mocniej idzie w kierunku arcade-sim, aby dostarczyć graczom jak najwięcej rozrywki.
Zobaczcie wideo i napiszcie w komentarzach co sądzicie o nadchodzącym Project CARS.