Trzeba się naprawdę starać aby przegapić, któryś z elementów stylistycznych zmienionych przez niemieckiego tunera. S-Klasa otrzymała bodykit PD75SC, czyli nowy przedni i tylny zderzak z dyfuzorem, poszerzone nadkola i progi. W efekcie S-Class Coupe ma teraz 212cm szerokości, co z pewnością będzie odczuwalne podczas manewrowania w mieście. Klienci mogą również zdecydować się na nowy wzór maski (widoczny na zdjęciach) oraz tylny spoiler, a w zasadzie ogromne skrzydło, którego na załączonych zdjęciach akurat nie ma.
Kolejnym efektem tuningu widocznym z zewnątrz jest obniżony prześwit zawieszenia oraz ogromne, kute 22-calowe felgi o szerokości 10” z przodu i 12” z tyłu.
O ile wizualizacje nadwozia Mercedesa S Coupe przygotowanego przez Prior-Design mogliśmy już zobaczyć jakiś czas temu, tak zmiany wewnętrzne pozostawały w tajemnicy aż do dziś. Tuner zmienił to co uważał za słuszn. Deska rozdzielcza, tunel środkowy, panele drzwi oraz fotele zostały pokryte Alcantarą połączoną ze skórą Nappa oraz kontrastującymi z całością niebieskimi szwami. Jak Wam się podoba?
Galeria zdjęć
Jeżeli lubisz nadwozia prężące muskuły i jesteś fanem Mercedesa S-Class Coupe, to usiądź wygodnie w fotelu. Prior-Design pokazał zdjęcia nowego pakietu stylistycznego dla topowego Coupe z gwiazda na masce.
Trzeba się naprawdę starać aby przegapić, któryś z elementów stylistycznych zmienionych przez niemieckiego tunera. S-Klasa otrzymała bodykit PD75SC, czyli nowy przedni i tylny zderzak z dyfuzorem, poszerzone nadkola i progi. W efekcie S-Class Coupe ma teraz 212cm szerokości, co z pewnością będzie odczuwalne podczas manewrowania w mieście.
Klienci mogą również zdecydować się na nowy wzór maski (widoczny na zdjęciach) oraz tylny spoiler, a w zasadzie ogromne skrzydło, którego na załączonych zdjęciach akurat nie ma.
Kolejnym efektem tuningu widocznym z zewnątrz jest obniżony prześwit zawieszenia oraz ogromne, kute 22-calowe felgi o szerokości 10” z przodu i 12” z tyłu.
O ile wizualizacje nadwozia Mercedesa S Coupe przygotowanego przez Prior-Design mogliśmy już zobaczyć jakiś czas temu, tak zmiany wewnętrzne pozostawały w tajemnicy aż do dziś.
Tuner zmienił to co uważał za słuszn. Deska rozdzielcza, tunel środkowy, panele drzwi oraz fotele zostały pokryte Alcantarą połączoną ze skórą Nappa oraz kontrastującymi z całością niebieskimi szwami.
Jak Wam się podoba?