Chiny i Hong-Kong stały się kluczowym rynkiem dla największych producentów. W 2012 roku sprzedano tutaj 405 838 egz. Audi, co oznacza 29,6 proc.w zrost w porownaniu z 2011 rokiem. Większość samochodow pochodzi chińskiego zakładu Changchun, który wyprodukował 322 700 egz. Niemiecki eksport do Chin wzrósł o 36,2 proc., czyli 83 138 egz.
Zdecydowanie najwiekszym powodzeniem wśrod Chińczyków ciesza się wersje przedłużone. Rekord należy do Audi A6 L, któregos sprzedano 132 872 egz. (+17,3 proc.), a w dalszej kolejności A4 L – 100 340 egz. (+18,7 proc.) i Q5 – 89 488 egz. (64,9 proc.).
Także były chętnie kupowane największe modele. Najbardziej dynamiczny wzrost o 51,7 proc. i 18 857 egz. odnotowało Audi A8. Audi Q7 ma na swoim koncie jedynie 10 proc. wzrost i 21 360 sprzedanych egzemplarzy.
Joint-venture Audi z chińskim FAW ma już 25 lat.