Dzięki tak dobremu wynikowi, marce Mitsubishi udało się także ustanowić nowy rekord miesięcznej sprzedaży i o 9 proc. pobić poprzedni, zanotowany równo rok temu - w październiku 2009 roku. W ciągu pierwszych 10 miesięcy tego roku sprzedano 7339 samochodów, czyli o 0,2 proc. więcej niż w tym samym okresie 2009 roku.

Bezdyskusyjnym liderem sprzedaży zarówno w poprzednim miesiącu, jak i w ciągu pierwszych 10 miesięcy jest Mitsubishi Outlander, będący od kwietnia 2009 roku nieprzerwanie najpopularniejszym autem typu SUV w Polsce.

Lancer - jeden z dwóch najlepiej rozpoznawalnych modeli Mitsubishi - okazał się drugim najpopularniejszym modelem października i pierwszych 10 miesięcy 2010 roku, a trzecie miejsce w październiku zajmuje nowy ASX; od stycznia do października - Colt.

Na tak dobry wynik sprzedaży miał także duży wpływ debiutujący na polskim rynku nowy model typu crossover - Mitsubishi ASX. Został on niezwykle gorąco przyjęty przez rynek.

Styczeń - październik

Od stycznia do października sprzedano 7339 aut Mitsubishi, co stanowi 0,2 proc. wzrost w stosunku do 7326 samochodów sprzedanych w tym samym okresie 2009 roku. W ciągu dziesięciu miesięcy tego roku najpopularniejszym Mitsubishi okazał się Outlander, który trafił do 2638 klientów notując ponad 10-proc. wzrost sprzedaży.

Na drugim miejscu uplasował się Lancer - sprzedano 2269 takich aut - 793 Lancery Sedan, 1436 Lancerów Sportback i 40 Lancerów Evolution. W tym okresie sprzedano 946 Coltów - 798 aut 5-drzwiowych i 148 3-drzwiowych.

Do końca października 857 klientów wyjechało z salonów nowym modelem Mitsubishi ASX, który zadebiutował w lipcu bieżącego roku. Zainteresowanie tym modelem jest ogromne - nadal zamówienia wykraczają poza terminy dostaw. O 16 proc. więcej klientów zdecydowało się na zakup pickupa Mitsubishi L200, który zyskał 509 nowych właścicieli.

Październik

W październiku osiągnięto rekordowy wynik 1156 sprzedanych samochodów, co daje 9-proc. wzrost w porównaniu z rezultatem 1062 aut osiągniętym w październiku 2009.

W październiku rolę bestsellera pełnił Outlander, zdobywając 408 klientów - o niemal 35 proc. więcej, niż przed rokiem. Drugie miejsce zajął Lancer - sprzedano 317 takich aut (99 Sedanów, 213 Sportbacków i 5 Lancerów Evolution). Na trzecim miejscu uplasował się nowy crossover ASX, na zakup którego zdecydowało się 226 klientów.  Colt znalazł się na czwartym miejscu w rankingu sprzedaży i trafił do 86 klientów. Sprzedano 78 aut 5-drzwiowych (o 50 proc. więcej niż w październiku 2009) i 8 samochodów 3-drzwiowych.