Elektryczne ZOE to auto, które na świecie znalazło już ponad 10 tys. odbiorców. Za podstawową wersję Life zapłacimy 89 900 zł. Bogatsze odmiany Intens i Zen to już wydatek 97 400 zł. To dużo jak na tej wielkości samochód. Producent uważa, że warto wydać taką kwotę.
Renault ZOE napędza elektryczny silnik o mocy 88 KM i momencie obrotowym 220 NM. Energia magazynowana jest w akumulatorze o pojemności 22 kWh. Zasięg auta wynosi od 100 do 150 km w zależności od stylu i warunków jazdu. To niewiele, ale wystarczy na codzienne dojazdy do pracy. Jest to pierwsze seryjne auto elektryczne, który przekroczyło barierę 200 km zasięgu w cyklu NEDC (210 km).
Dzięki opatentowanemu przez Renault układowi ładowania Cameleon baterie można ładować z wielu źródeł. Najwięcej czasu zabiera naładowanie z domowego gniazdka 230V (8-10 godzin), z publicznych terminali zrobimy to znacznie szybciej.
Renault ponadto proponuje wynajęcie akumulatora na okres 3 lat przy miesięćznej opłacie 379 zł. W tej cenie mieści się usługa assistance oraz utylizacja zużytego zestawu.