Oczywiście jest to pojazd miejski, z napędem elektrycznym, autonomiczny, czyli poruszający się bez udziału kierowcy. I niezwykle funkcjonalny.
Oryginalnym rozwiązaniem jest to, że pojazd składa się z dwóch części – podwozia oraz odłączanej skorupy pełniącej rolę nadwozia.
W Snapie obie osie są skrętne, co pozwala łatwo manewrować tym pojazdem mającym 4685 mm długości.
Snap jest wręcz nafaszerowany elektronicznymi systemami i gadżetami. Są tu czujniki ruchu i aktywny tempomat, szybkie łącza internetowe i duże ekrany do wyświetlania informacji i treści rozrywkowych. Każdy pasażer ma do dyspozycji 3 wyświetlacze, na których znajdzie informacje o drodze, dostępnych sklepach, lokalach itp, a także filmy, gry lub muzykę.
Rinspeed Snap ma 4685 mm długości, 1960 szerokości i 1842 wysokości. Napędza go silnik elektryczny o mocy od 28 do 51 kW (38-70 KM). Pojazd osiąga ok. 80 km/h, do setki przyspiesza w 5 sekund, ma zasięg ok. 100 km.
W galerii zdjęcia Rinspeeda Snapa
Snap na ilicy – porusza się autonomicznie
Snap na ulicy
Snap jako „uczestnik" pzyjęcia
Górna część Snapa jako... altana
Możliwość wyświetlania napisów i komunikatów na zewnątrz pojazdu
Każdy pasażer ma do dyspozycji system multimedialny