W zeszłym roku sprzedaż w segmencie kompaktowych minivanów spadła o ponad 21 proc. W sumie klienci kupili na polskim rynku ponad 11,7 tys.
Udział tego segmentu w rynku wynosi zaledwie 1,4 proc. Średnia cena samochodu wyniosła 167 tys.
W 2005 roku Polacy kupili 3,3 tys. samochodów klasy wyższej, to o 24,2 proc.
Klasa średnia to jeden z najważniejszych segmentów na rynku. W zeszłym roku sprzedano blisko 40 tys.
Segment samochodów kompaktowych jest drugi pod względem wielkości. Całkowita sprzedaż samochodów klasyfikowanych w tym segmenciew okresie 11 miesięcy 2005 r.
Segment samochodów terenowych nie poddał się panującemu kryzysowi. Od początku 2005 roku do końca listopada sprzedaż aut terenowych wyniosła w Polsce nieco ponad 10 tysięcy sztuk - o niemal 30 proc.
Od początku 2005 roku do końca listopada sprzedaż aut terenowych wyniosła w Polsce nieco ponad 10 tysięcy sztuk - o niemal 30 proc. więcej niż w roku 2004.
Rozpoczynamy prezentację modeli z poszczególnych segmentów. W tym wydaniu AŚ przedstawiamy najpopularniejsze modele z segmentu B oraz promocje udzielone dla wszystkich wersji.
Oto dane Instytutu Samar uzyskane na podstawie własnych badań.Od stycznia 2005 roku przybyło:- 8 salonów Chevroleta,- 6 salonów Dacii,- 6 salonów Daewoo FSO.
W październiku br. do Polski z zagranicy trafiło 70 478 sztuk używanych samochodów (we wrześniu 70 155 sztuk), podała w raporcie firma Samar, zajmująca się monitoringiem rynku samochodowego.