więcej niż w roku 2004. Tak duży wzrost przy jednoczesnym spadku całego rynku o ponad 26 proc. pozwolił na zwiększenie jego udziału w rynku o 2 proc. do poziomu 4,65 proc.Oferta tego segmentu jest bardzo szeroka i obejmuje 44 modele reprezentujące 20 marek. Wśród nich znajdziemy zarówno tak zwane SUV-y, jak i prawdziwe samochody terenowe. W przeciwieństwie do aut małych oferta promocyjna tego segmentu jest znacznie uboższa. Mimo to zainteresowanie tego typu samochodami jest bardzo duże. Liderem segmentu po jedenastu miesiącach sprzedaży została Toyota RAV4. Jej sprzedaż w tym okresie wyniosła niemal 1,5 tys. sztuk, co pozwoliło na zdobycie 14,8 proc. tej części rynku. Tuż za Toyotą, ze stratą zaledwie 120 sztuk, znajduje się Honda CR-V. Jej sprzedaż wyniosła 1,37 tys. aut.Więcej: http://www.samar.pl