Nowy i stary NSX. Różnią się dosłownie wszystkim. Łączy je jedynie nazwa. Pierwszy NSX to czyste, nieskażone nowinkami technologicznymi superauto z wolnossącym, centralnie umieszczonym silnikiem, napędem na tylne koła i masą wynoszącą zaledwie 1270 kg (wersja NSX-R). Jednostka V6 o pojemności 3.2 litra rozwijała 270 KM.

Współczesny NSX to pokaz możliwości i zaplecza technologicznego Hondy. Model został wyposażony w układ hybrydowy składający się z silnika spalinowego V6 3.5 l twin-turbo o mocy 507 KM. Wspierają go trzy silniki elektryczne (dwa na przedniej osi i jeden na tylnej), które wspomagają jednostkę benzynową. Łącznie układ rozwija 581 KM.

Czy nowoczesność, wbrew pozorom, nadążą za tradycją? Czy nowy NSX, choć kompletnie inny, jest tak samo dobry jak NSX R? Zobaczcie porównawcze wideo.