Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Subaru XV

Subaru XV

Subaru XV

Subaru XV to niewielki crossover produkowany przez japońską firmę motoryzacyjną (w USA auto sprzedawane jest jako XV Crosstrek). Auto pojawiło się w 2011 roku jako następca Imprezy XV. Mimo zmiany nazwy, auto wciąż, zarówno stylistycznie jak i konstrukcyjnie opiera się na Imprezie.

XV jest tak naprawdę wciąż uterenowioną wersją, jednego z najpopularniejszych modeli Subaru. Auto charakteryzuje się nieco podniesionym zawieszeniem, plastikowymi nakładkami oraz tylnym zderzakiem. Wnętrze jest niemal kopią pierwowzoru. Miejsca wewnątrz jest wystarczająco, a bagażnik oferuje 360 litrów.

W 2016 roku przeprowadzono niewielki facelifting obejmujący m.in. nowe reflektory, bogatsze wyposażenie podstawowe oraz nowe lakiery nadwozia.

Pod maską może znajdować się benzynowy silnik o pojemności 1,6 lub 2 litrów i mocy kolejno 114 i 150 KM oraz 1,6-litrowy turbodiesel (który nie należy do bezawaryjnych jednostek) generujący 147 KM. Wszystkie silniki są boxerami, moc przenoszona jest na wszystkie koła. Do wyboru jest 5- lub 6-biegowa skrzynia manualna oraz bezstopniowa przekładnia Lineartronic.

Subaru XV - generacje

Subaru XV (2011&nbsp-&nbsp)

Subaru XV (2011 - )

Subaru XV - powiązane artykuły

Najbardziej awaryjne samochody w testach długodystansowych

Najbardziej awaryjne samochody w testach długodystansowych

W testach długodystansowych nietrudno o modele, które na długo zapisały się w naszej pamięci. Oto 15 najbardziej rozczarowujących samochodów, które sprawiły najwięcej problemów w testach magazynu "Auto Bild". Nie zabrakło niespodzianek.

Który SUV jest najmniej awaryjny? Wyniki testów długodystansowych na 100 tys. km

Który SUV jest najmniej awaryjny? Wyniki testów długodystansowych na 100 tys. km

Sprawdziliśmy, jak w testach długodystansowych na 100 tys. km wypadły najpopularniejsze na rynku SUV-y, m.in. VW Tiguan, Skoda Kodiaq, BMW X1 i wiele innych. Oto galeria zwycięzców, ale też i przegranych, którym przydarzyły się poważne usterki.

Najgorsze auta w testach na dystansie 100 tys. km!

Najgorsze auta w testach na dystansie 100 tys. km!

Które auta w testach na dystansie 100 tys. km zaliczyły poważne wpadki i uplasowały się na końcu rankingu? Oto najgorsza dziesiątka z ostatnich lat!

Najlepsze i najgorsze SUV-y w testach na dystansie 100 tys. km. Rozebrane i sprawdzone do "ostatniej śrubki"

Najlepsze i najgorsze SUV-y w testach na dystansie 100 tys. km. Rozebrane i sprawdzone do "ostatniej śrubki"

Klasa SUV/crossover reprezentowana jest już przez liczne modele. Również w naszej bazie testów długodystansowych zebrała się całkiem pokaźna grupa tych aut. Prezentujemy kompletne wyniki oraz – dokładniej – pięć najlepszych i pięć najgorszych aut w zestawieniu.

10 najgorszych aut w testach długodystansowych. 5 z nich to niemieckie auta

10 najgorszych aut w testach długodystansowych. 5 z nich to niemieckie auta

Od 2014 roku ponad 80 samochodów musiało się sprawdzić w testach długodystansowych redakcji Auto Bild. W każdym takim teście auta są poddawane trudnym na dystansie 100 tys. km. Finał każdego takiego testu kończy się rozebraniem auta do ostatniej śrubki. Dopiero wtedy można ocenić, jak zużywają się samochody.

Różnorodność jest super: Mazda CX-30, Nissan Qashqai i Subaru XV

Różnorodność jest super: Mazda CX-30, Nissan Qashqai i Subaru XV

Ogromna liczba SUV-ów sprzedawana jest z przednim napędem, co poniekąd zaprzecza funkcjonalności tego typu samochodów. Tutaj mamy pełnoprawne crossovery z napędem cztery na cztery. Testujemy!

Subaru Forester i XV e-BOXER – Subaru stawia na hybrydy | TEST

Subaru Forester i XV e-BOXER – Subaru stawia na hybrydy | TEST

Do dwóch najlepiej sprzedających się modeli Subaru – XV i Forestera – trafił ekologiczny napęd. Dwulitrowego benzynowego boksera wspomaga teraz elektryk o mocy 13,6 KM. Oba auta przetestowaliśmy na torze w Austrii.

Najlepsze auta w swoich klasach według Euro NCAP

Najlepsze auta w swoich klasach według Euro NCAP

Podczas wyboru nowego samochodu powinno się zwrócić uwagę m.in. na poziom bezpieczeństwa, jaki on oferuje. Bardzo ważne jest wyposażenie w systemy wspomagające kierowcę, warto przyjrzeć się także wynikom testów zderzeniowych.

Subaru XV 2.0 Lineatronic: dobre na asfalcie, dzielne w terenie

Subaru XV 2.0 Lineatronic: dobre na asfalcie, dzielne w terenie

Podwyższony kompakt Subaru doczekał się drugiej generacji. Nowa platforma zwiększyła przestronność i bezpieczeństwo, a zmodernizowane podwozie zapewnia wyraźnie lepsze niż w poprzedniku prowadzenie.

Subaru XV - znany styl i nowa technika

Subaru XV - znany styl i nowa technika

Nowe Subaru XV wygląda niemal jak poprzednik. Jednak pod względem zastosowanej techniki to całkiem inny samochód.

Subaru XV 2.0 Lineartronic – do miasta, ale i na bezdroża

Subaru XV 2.0 Lineartronic – do miasta, ale i na bezdroża

Crossoverów jest dużo na rynku, ale takich, jak XV – z dużym prześwitem, dynamicznym silnikiem, symetrycznym napędem 4x4 i udaną skrzynią bezstopniową – mamy jak na lekarstwo.

Test 100 tys. km Subaru XV – z dieslem i górą problemów

Test 100 tys. km Subaru XV – z dieslem i górą problemów

Samochody marki Subaru od wielu lat są kojarzone z solidnością i ponadprzeciętnie wysoką wytrzymałością. Tymczasem testowany przez nas model XV z nowoczesnym dieslem pod maską zupełnie tego nie potwierdził.

Auto Świat Test Team sprawdza Subaru XV

Auto Świat Test Team sprawdza Subaru XV

Trudne warunki zimowe – zaśnieżone lub oblodzone drogi – to wyzwanie dla kierowcy i auta. W takiej pogodzie jazdę ułatwiają duży prześwit pojazdu oraz napęd na cztery koła

Subaru XV: Impreza w terenie

Subaru XV: Impreza w terenie

Uterenowioną odmianę Imprezy budowano dotychczas na bazie seryjnej wersji hatchback. Tym razem role się odwróciły i to XV będzie stanowiło podstawę dla nowego kompaktowego Subaru

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech