Wydano 750 akredytacji dziennikarskich, a 170 wystawców w 10 pawilonach zaprezentowało 60 polskich premier i dwa nowe samochody koncepcyjne. Rzeczywiście wystawcy potraktowali imprezę prestiżowo, ponieważ oprócz samochodów budżetowych można było zobaczyć wiele modeli, które powstają, by dostarczyć kierowcy niepowtarzalnych doznań.
Zapraszamy do galerii zdjęć z najciekawszych stoisk.
Galeria zdjęć
Kia bez dwóch zdań była dumna z prestiżowego Stingera, który ma napęd na tylne koła i silnik V6 o mocy 370 KM. Ale na stoisku można było również zobaczyć malutkie i praktyczne Picanto.
Dużo wdzięku można było zasmakować na stoisku Alfy, ktora pokazala Giulię oraz Stelvio.
Ferarri pokazało takie eksponaty jak 812 Superfast z silnikiem V12 o mocy 800 KM, który pozwala rozpędzić się do setki w 2,9 s oraz LaFerrari Aperta.
Nie zabrakło również najbardziej prestiżowych marek na świecie. Swoje stoiska miały Rolls-Royce, Ferrari, Porsche, Aston Martin, czy Mercedes-AMG.
Gorąco było też na wspólnym stoisku Auto Świat GO i Michelina, gdzie Gosia Rdest wraz Szymonem Sołtysikiem i gościnnie Krzysztofem Hołowczycem prowadzili relację z targów na żywo.
Porsche pokazało nieco bardziej praktyczną wersję rasowej limuzyny - Sport Turismo.
Można było zasmakować wrażeń w wysmakowanych wnętrz samochodów marki Alpina, która właśnie otworzyła swój pierwszy salon w Polsce.
Duże wrażenie zrobiło na nas stoisko Mercedesa, gdzie oprócz debiutującego AMG GT R można było zobaczyć klasyczne rarytasy. Obudowany potężnymi spoilerami 190 EVO, masywny W124 AMG Hammer to samochody, których ceny sięgają setek tysięcy euro.
Na polskim rynku próbuje zaistnieć również Tesla, która stawia na elektryczny napęd, wyśrubowane osiągi oraz wielkie jak telewizory ekrany multimediów.