Pomimo tego samochód sprawia korzystniejsze wrażenie niż 4-drzwiowa wersja. To zasługa tylnej bryły, która nie jest teraz tak bardzo kanciasta. Dostęp do bagażnika możliwy przez podwójne, asymetrycznie dzielone drzwi. Za nimi w wersji 5-osobowej skrywa się potężny bagażnik o pojemności 700 l. Po złożeniu siedzeń można go powiększyć do 2350 l. Odmiana z 3. rzędem siedzeń przy wykorzystaniu wszystkich miejsc może pomieścić 200 l bagażu. Część pasażerska została wykonana z twardych, nieciekawych tworzyw. Za to tapicerka siedzeń jest miła w dotyku, a fotele tak wyprofilowane, by zapewnić wygodne podróżowanie. Przeszkadzać może tylko zbyt słabe podparcie z boku. Miejsca jest pod dostatkiem nawet dla wysokich osób zarówno na nogi, jak i nad głowami. Miłym zaskoczeniem przy wersji 7-osobowej jest ostatni rząd - także tu nie można powiedzieć, że jest ciasno. Wnętrze wykończono po spartańsku W przyjęciu poprawnej pozycji za kierownicą musi wystarczyć regulacja fotela,bo kolumna kierownicza nie ma regulacji. Wadą auta jest również ograniczona widoczność do tyłu. To wina dużych, nieobniżanych do poziomu oparć zagłówków. Każdy z instalowanych w tym modelu silników pochodzi od Renault. Podstawowy motor benzynowy zadowalającą dynamikę zapewnia tylko wtedy, gdy autem podróżuje 1 osoba.Przy komplecie pasażerów auto rozpędza się dość wolno. Znacznie lepiej radzi sobie 90-konna jednostka napędowa. Jednak w przypadku tego modelu trzeba się liczyć z nieco wyższym zużyciem paliwa. Jednocześnie z wprowadzeniem kombi debiutuje w Dacii benzynowy silnik o mocy 105 KM. Najwyższa moc gwarantuje sprawne przemieszczanie się, a producent zapowiada niezbyt duże zużycie paliwa.W gamie silnikowej tylko jeden diesel Dla oszczędnych przewidziano 1,5-litrowego turbodiesla z bezpośrednim wtryskiem typu Common Rail. Średnio na 100 km samochód potrzebuje 5,3 l oleju napędowego. Za to pod względem dynamiki Logan diesel okazuje się gorszy nawet od najsłabszej odmiany benzynowej. Z każdą jednostką współpracuje 5-biegowa skrzynia manualna. Włączanie przełożeń nie sprawia problemów. Tylko podczas szybkiej zmiany biegów zdarza się niewielkie haczenie dźwigni.Zawieszenie Logana kombi w wystarczającym stopniu tłumi nierówności nawierzchni.Jednocześnie zostało na tyle sztywno zestrojone, by pokonywanie zakrętów było bezpieczne. Jedynie na złej nawierzchni tył zaczyna byćniestabilny. Podstawowy Logan MCV 1.4 (5-osob. w wersji Access) kosztuje 34 150 zł. Najtańsza wersja 7-osobowa (Ambiance) z silnikiem 1.6/90 KM - 40 750 zł. Auto z dieslem (5 os.) kosztuje od 43 850 zł, wersja 7-osobowa jest droższa o 3,7 tys. zł.
Dacia Logan MCV - Praktyczna do bólu
Dacia Logan od początku była krytykowana za niezbyt ciekawą stylistykę nadwozia. W kombi przednia część auta pozostała bez zmian.